zondag 15 januari 2017

Zoveel verleidingen!!!!

Daarnet zag ik op Facebook het nieuwe gratis patroon
van Esther Alui voorbij komen.
Ik heb het natuurlijk onmiddellijk afgeprint.
Ik vind het gewoonweg prachtig!!!!


Ik zou wel voor de versie in deze kleuren gaan ;-)


Helemaal mijn ding!!!

Dan heb ik gisteren ook nog de nieuwe Quiltmania
gekocht.


Die nieuwe mysterie!!!!
Ook weer om de kriebels van te krijgen!!!!


Verleidelijk!!!!

En dan was er ook nog de Homespun!!!


Hier staat toch zo'n schattig mini-quiltje in!!!!
Miss Polly has a Dolly
van 
Susan Smith.


Ik zou wel aan alledrie te gelijk willen beginnen!!!!
Waar kan ik tijd kopen????
Tja, moest je het ergens kunnen kopen, dan 
zou het constant uitverkocht zijn ;-)

Ik zal nu maar eerst aan de berg strijk beginnen :-(
Want, als je 2 weken ziek bent geweest, dan
blijft de berg groeien!!!

Fijne zondag!!!
Martine 










7 reacties:

Ineke zei

Oh oh, zo herkenbaar! Ze zijn alle 3 prachtig!
Fijne dag

Anoniem zei

Ik las ook vandaag dat Esther in februari een nieuwe BOM zou beginnen. Meer weet ik er niet van hoor. En ja tijd kopen, ik begrijp niet dat er mensen achter de geraniums zitten of zich vervelen. Ik vind zoveel dingen leuk om te doen. Groetjes wilma

Frederika zei

Wat een leuk quilt. Dat gaat supermooi worden. Succes

BezigeBijMirjam zei

Bedankt voor de tip Martine van het patroon van Esther. Ik heb het maar direct gedownload voor je weet maat nooit. De Quiltmania heb ik ook besteld voor dit jaar. Lijkt me een mooie quilt te worden. En schattig dat kleine quiltje van Susan. Maar idd, tijd is niet te koop. Keuzes maken en daar tevreden mee zijn. Is de strijk al gedaan? Bij mij ligt er ook aardig wat. Daar ga ik morgen maar eens aan beginnen. Fijne zondagavond verder!

Marja Rijnsburger zei

Oh wat laat je ons weer veel moois zien.
Er is zoveel te vinden op het WWW.
Veel succes met kiezen.
Groetjes Marja

Annie Kingma zei

Mooie werkjes en opdrachten.
Zou toch wat zijn tijd kopen
Maar zouden we dan wel genoeg hebben en tevreden.??
Maar even weg dromen en de bladen lezen geeft veel plezier toch.
Groetnis Annie

Unknown zei

Leuke projectjes heb je weer uitgekozen! Jij zult nogal een lange
love-to-do-list hebben:)Zo te horen gaat het weer terug goed met je
en heb je de smaak weer terug te pakken.
Als je een BERG strijk hebt mag je tussen door ook wel eens relaxen en
wat steekjes zetten dan zie je daarna je berg nog sneller slinken!!!
Veel plezier met alles wat je van plan bent,groetjes,Martine