woensdag 4 januari 2017

Een nieuw jaar.....


Voor het nieuwe jaar wens ik dat al jullie dromen
mogen uitkomen, veel creativiteit en
vooral een goede gezondheid!!!

De laatste weken van 2016 waren zwaar, want op
21 december sliep mijn schoonvader 
zachtjes in.
Op 29 december volgde dan de uitvaart.

Daardoor hebben we de feestdagen rustig door gebracht.

Ik hoop in ieder geval dat jullie 2016 goed
hebben afgesloten en 2017 goed zijn
begonnen.

Ik liep al weken te zeggen dat ik voelde dat ik iets
aan't broeden was, maar dat het niet 
door kwam.
De 31ste had ik al wat keelpijn en de 1ste brak
het helemaal door....
Dus de 2de naar de dokter....serieuze keelontsteking
en piepende longen.....antibiotica, hoestsiroop
en Dafalgan.
Geen smaak, geen geur, niets.....
Niet in staat te functioneren....
Rusten in bed of op de bank....
Ik voel me slap....
Vanmorgen gaat het precies iets beter, maar
schijn bedriegt, telkens ik probeer om iets te doen,
krijg ik precies koorstaanvallen.
Ik zal nu toch al mijn kracht moeten verzamelen
en boodschappen moeten doen en daarna
terug platte rust.

Voor de feestdagen maakte ik dit nog...


Ik heb er nog een aantal klaarliggen om in elkaar te zetten,
maar dat lukt me momenteel niet :-(
Ik had zoveel gepland, maar niets gaat....
Ik zal dus de raad van mijn zonen moeten opvolgen
en moeten rusten en uitzieken.
Niets doen is dus echt mijn ding niet!!!


Fijne dag,
Martine 




10 reacties:

katrien zei

Veel beterschap hoor.

Marle zei

Hi Martine,
happy new year!
Found your blog on Pinterest.
You are showing beautiful needlework.
Greetings from Germany
Marle

Marja Rijnsburger zei

Allereerst gecondoleerd met je schoonvader.
Begrijpelijk dat jullie daardoor rustige dagen hebben gehad.
Wat altijd blijft zijn de mooie herinneringen.
Veel beterschap gewenst, neem de tijd om helemaal te herstellen. Dan komt de zin in andere dingen vanzelf weer terug.
Liefs Marja
💟

BezigeBijMirjam zei

Gecondoleerd Martine met het verlies van jouw schoonvader. Dat was dus een droeve kersttijd. En dan nu zelf ook nog ziek. Rust zal misschien idd het juiste recept zijn, maar wij vrouwen hebben daar altijd zoveel moeite mee hè, om echt rust te nemen.
Ik hoop dat je snel herstelt en weer fut krijgt om ook wat steekjes te zetten.

Annie Kingma zei

Gecondoleerd, met het overlijden van jullie schoonvader.
Even in de lappenmand. Beterschap, neem je rust en zorg voor je zelf.
Mag je spoedig weer opknappen. Voor 2017 de beste wensen.
Groetnis Annie

Martine zei

Gecondoleerd Martine, dat was geen leuke Kerst.
En die griep is een nare, vooral lekker uitzieken.
Groetjes en beterschap van de andere Martine.

Ineke zei

Beterschap Martine en alsnog gecondoleerd!

FloS zei

Chère Martine, tout d'abord toutes mes condoléances pour ton père…
Les fêtes de fin d'année n'ont pas du être faciles pour la famille…
Je te souhaite néanmoins une bonne année 2017 ! La vie continue… prend soin de toi !
En espérant te croiser au hasard d'une allée encore cette année,
Florence

Unknown zei

Gecondoleerd Martine.
Ik wens je van harte beterschap! Luister naar je zonen:)... wel grappig, normaalgezien ben jij het die tegen hen zegt dat ze moeten rusten als ze ziek zijn.
Probeer veel te rusten en te slapen en dan komt het hopelijk snel allemaal terug in orde. Veel beterschapsgroetjes, Martine.

quiltingmieke zei

Piep blij te lezen dat het je stilaan beter gaat!
We gaan natuurlijk duimen voir Thibault dat het gewenste resultaat bereikt wordt

Je Stonefield, zalige quilt
Ik ben hem aan het quilten

Fijne zondag
Knuf