woensdag 14 januari 2015

Eindelijk....


Enkele weken geleden was ik bezig aan mijn Gossip en
ontdekte ik dat er iets niet klopte.
Het lukte maar niet om mijn blokjes rond mijn
middenstuk te zetten.
Gisteren toch nog maar eens een sterretjesrand er
aan genaaid, maar het kwam niet goed uit.
Vanmorgen kwam ik dan eindelijk op het idee
om mijn middenblok na te meten.....
En ja hoor.....middenblok moet 20 1/2 inch
hoog zijn en ik heb 20 inch!!!
Dus.....sterretjes er terug af....bovenste en onderste
rode randje er ook af....en dan maak
ik deze opnieuw....alleen maak ik
ze 1/4 inch breder om het probleem
op te lossen.


En Cannelle....die kreeg gisteren van mij
een slaapkussen....vermits ze altijd
in de verleiding komt om op de
strijk te gaan liggen.


Schattig hè!!!
Ze begreep direct dat het voor haar was.

Nu ga ik snel verder naaien, zodat ik met het volgende
deel verder kan......dubbel oplettend dat ik
alles op de juiste maat snij.

Fijne dag,
Martine 






5 reacties:

Anoniem zei

Hè, dat is heel vervelend. Maar gelukkig heb je al een oplossing bedacht. Wat zijn de poesjes lief. Groetjes Wilma

Frederika zei

Ach wat sneu van al dat extra werk. Succes

Merian zei

leuk je Gossip, ja goed lezen voor de maten. ik blijf wel 2 of 3 keer kijken of ik het goed doe!!

Ann verstreken zei

Gelukkig heb jij toch snel voor alle probleempjes een oplossing! En dit keer niet alleen voor je plaid-probleem maar ook voor het poezen-probleem.
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

ook al meegemaakt! :) En maar zoeken naar de fout... :)))
Die gossip wordt weer een meesterwerk, Martine! xlinda