woensdag 7 januari 2015

Eerste Dolle dinsdag.....







Deze maakte ik gisterenochtend nog snel om aan
de dames van de Dolle dinsdag te geven.
En op de achterkant....


Ik vond het leuk om toch nog snel iets te maken, om
mijn wensen over te brengen.

Ann was ook weer aan 't bakken geslagen...


Als we dan zeggen dat we op dieet zijn, dan heeft ze
als antwoord "dinsdag mag je even zondigen".

Anita had haar "Pour les dames" bij, die ze aan 't quilten is.



Voor Kerst liet Ingrid al enkele handtassen zien die ze
voor haar zussen (of zijn het nu schoonzussen)
maakte als kerstcadeau.
Eéntje was er toen nog in de maak.






Gisteren kreeg ik dan foto's van de afgewerkte tassen.


Mooi hè!!! 
Voor de Kerstdagen hebben we Ann ook nog verwend voor
al het lekkers dat ze elke keer bakt.





Het was een echte verrassing!!!

Er werd ook weer goed verder gewerkt.


Fijne dag,
Martine









2 reacties:

Ann verstreken zei

Hallo Martinneke!
Ja, zeg dat wel dat het een verrassing was! Bij deze nog eens heel erg bedankt aan iedereen van de fijne dolle dinsdag-groep! Elke week weer een prettig weerzien en natuurlijk maken we er altijd een dolle dinsdag van met vers gebak dat ik met veel liefde voor jullie bak en veel creatieve ideetjes en een gezellige babbel!
Je mini cadeautje dat je nog snel had gemaakt was heel mooi, ik was er "ondersteboven" van.....
Groetjes,
Ann
X

creations.1 zei

Lovely photos of beautiful items and enjoyable time spent together Martinez.