dinsdag 9 december 2014


Zaterdag liet ik DH alle kerstspullen van de zolder halen.
Elk jaar zie ik er tegen op om de kerstboom te zetten.
Al dat gerommel, maar.........eens ik bezig ben...dan
ben ik niet te stoppen.
Kerstboom gezet....


De ornaments die ik van Lynda, mijn Secret Santa
kreeg in de boom....



Quiltjes boven gehaald....


Spulletjes gekocht om kerststukjes te maken, dus
zaterdagavond iets in elkaar
geflanst.


Ik heb nog enkele dingen die een plaatsje moeten
krijgen en dan is alles klaar.
Vanwege het regenweer heb ik pas deze ochtend
de lichtjes in de voortuin gelegd.

De laatste dagen heb ik dus niet veel steekjes gezet.
Vrijdag ben ik onder de scanner geweest voor mijn rug.
Vanavond mag ik bellen voor het resultaat.
Gisteren naar de dokter.....oorontsteking :-(
Pijnlijk....oordruppels....vervelend!!!
Maar toch ga ik proberen vanmiddag naar
de Dolle dinsdag te gaan.

Vandaag wordt mijn Mama 70 jaar!!!
Ik had al een cadeautje, maar wou er nog iets
bij geven. Vermits ik niet goed wist wat, heb ik haar
gevraagd wat ze eventueel kon gebruiken.
Ik wist niet goed naar welke winkel, hier in de buurt moest
en omdat ik zoveel pijn had....
Dus laptop genomen en gekeken bij Bol.com.
En ja hoor, ik heb iets gevonden!!!
Gisteren besteld voor 23u en nu zit ik te wachten
op mijn bestelling!!!
Ik heb op de tracking gezien dat de chauffeur
om 8u21 vertrokken is met mijn pakje,
nu maar wachten!!!!
Ik ben benieuwd!!!
Sevens eerst naar de Dolle dinsdag en daarna
naar mijn Mama.

Zo, nu is het weer tijd voor mijn oordruppels :-(

Fijn dag,
Martine













6 reacties:

Anoniem zei

je kerstversiering ziet er leuk uit... traditionele kleuren blijven altijd. alvast een fijne kerst!

quiltingmieke zei

pie^
veel beterschap met je oor, en proficiat voor je mama, en je huisje ziet er picobello uit

knuf

Anoniem zei

De quiltjes boven je kerstboom zijn stuk voor stuk erg mooi. Helemaal mijn smaak. Ook wat je in de boom gehangen hebt, bevalt me goed. Wat spijtig van je oorontsteking. Ik hoop dat het snel geneest. En natuurlijk proficiat met je nog "jonge" Ma. Groetjes Wilma

Chookyblue...... zei

your christmas decorations and tree are beautiful...........

Frederika zei

Wat een gezelligheid straalt dat uit. Beterschap met je oor

eva68 zei

I love your quilts!