vrijdag 19 december 2014

Meer dan een week geleden....

Het is een beetje stil geweest de laatste dagen....
Mijn oorsteking sleepte wat aan en ik voelde met niet
echt 100% lekker.
Mijn rug...artrose....versleten werk hè!!!

Ondertussen ben ik bezig met de voorbereiding voor Kerstavond.
Recepten gezocht, afgeprint....als ik mag
tenminste van onze printermeid...


Tja, geloof het of niet...Cannelle houdt van de printer.
Ik heb gisteren 2 soepjes gemaakt, maar ik zal
ze serieus moeten bijkruiden!!!
In beide recepten staat kruiden met peper en zout, maar
volgens mij ontbreekt er nog iets anders.
Straks nog maar eens zien wat ik er aan kan
verbeteren.
Meestal probeer ik niets op voorhand, dus al
goed dat ik het nu wel doe.

De laatste dagen ook nog wat cadeautjes gekocht en
al een groot deel van de boodschappen
gedaan.
En dan kom je ook vanalles tegen....zoals deze


Voor 7€99!!! Die kon ik toch niet laten liggen!!!
En dan deze 2...



Gevonden bij de Wibra. Ik zag ze en wist al meteen
wat ik er mee ga doen.

Ondertussen ben ik een nieuwe quilt begonnen met
deze mooie stofjes....


Mijn Mama is woensdag geopereerd. Ze heeft
een nieuwe knie gekregen.
Gisteren had ze nog redelijk wat pijn. Ze moesten een
drain verwijderen en dat lukte niet.
Achteraf bleek dat de dokter de drain per ongeluk
vastgeniet had.
Morgen ga ik even bij haar langs. Ik had al wat lekkers
voor haar gekocht, enkel nog inpakken....dat
dacht ik toch...maar deze ochtend stond het
er zo bij....


Grrrr....ik dacht nochtans dat ik tegen iedereen had gezegd
dat ze er niet mochten aankomen!!!!
Blijkbaar niet tegen Alexis!!!
Straks dus maar chocolaatjes bij gaan halen.

Ondertussen waait en regent het.....echt weer 
om (als je klaar bent met de was en de plas) te handwerken.

De Stonefield en de Gossip in the garden snakken ook naar
een beetje aandacht, maar dat zal voor volgende week zijn.
Ik ben blij dat het de laatste schooldag is en dat de vakantie
kan beginnen, eindelijk een beetje rust!!!

Fijne dag,
Martine 









5 reacties:

katrien zei

Leuke dingen heb je gekocht.
Beterschap voor je mams.

10 zei

Hallo Martine,

bij de meeste quiltsters liggen de poezen op een mooie quilt en niet op een printer:)
Ben benieuwd hoe je nieuwe project er gaat uitzien!
Het allerbeste met de knie van je mama!
Geniet een beetje van de kerstvakantie, groetjes, Martine

Frederika zei

Beterschap en succes met het diner.

Anoniem zei

Ondanks de kerstperikelen jeuken de handen om te quilten, niet? Veel beterschap voor je mama. Het klinkt tegenwoordig simpel een nieuwe knie of een nieuwe heup...maar het blijft toch ingrijpend, he! Dikke 'kerst-)x van mij voor jou en jouw mama

Ann verstreken zei

Heel veel beterschap want oorpijn kan echt wel erg zijn. Probeer er toch wel een fijne kerst van te maken. Je hebt alvast mooie cadeautjes gekocht, een mooie quilt begonnen, en nu nog de juiste kruiden vinden voor je soepje en de feestdagen kunnen niet meer stuk!
Groetjes,
Ann
X