donderdag 9 oktober 2014

Rustdag.....


Gisteren kon ik niet zoveel naaien, want Thibault moest
overdag slapen. Het is mij dan toch gelukt om de 
2 volgende blokjes te maken.


De volgende liggen ook weeral klaar.


Gisteren is het gelukt om Thibault het nucleair product
in te spuiten tijdens een aanval, zodat hij onder de scanner
kon, nog juist voor iedereen stopte met werken.
Het was al bijna 16u, toen ik dacht dat er niets meer
zou gebeuren. Ik had me juist ook eventjes
op mijn bed gelegd en toen gebeurde het eindelijk.
Niets te laat, want 16u30 is de limiet om onder 
de scanner te kunnen.
Tja, hij houdt het graag spannend!!!!
Vandaag is het dus een rustdag, het produkt moet
weer uit zijn lichaam en morgen proberen ze weer.
Momenteel gaat hij wat slaap inhalen, want vanavond
blijven we weer laat op, morgen proberen ze
immers weer om hem onder de scanner te krijgen.


Ondertussen heb ik me geinstalleerd om me in stilte
bezig te houden.
Of ik veel kan naaien, dat weet ik nog niet,
in een verduisterde kamer is dat 
niet zo gemakkelijk.

Fijne dag,
Martine







5 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Je mag niet roepen op een aanval, maar in deze situatie zou je dat uiteindelijk wel doen. Gelukkig dat hij er nog eentje deed op de valreep. Hoeveel keer lokken ze zo'n aanval uit dan?
Vind uw zoon wel echt dapper om dit weer eens te ondergaan.En de mama mogen we ook niet vergeten :-) Jullie zijn een geweldig team!!!
Uw werkjes zijn wel heel mooi ondanks het schemerlicht.
Nog heel veel sterkte gewenst voor jullie beiden, liefs Tinne

quiltingmieke zei

piep jullie doen dat super knuf

Ann verstreken zei

Hé Martinneke,
Wat een gedoe toch allemaal daar hé. Hopelijk gaat nu al die moeite niet voor niets zijn en kunnen ze Thibault helpen. Het zal voor jullie een hele opluchting zijn.
En wat een super mooie katjes heb je gemaakt!!! Hoe lief !!
Groetjes,
Ann
X

Lida zei

Fijn dat het is gelukt, dat is toch het belangrijkste! Nu kalm aan doen en genieten van je steekjes en je knulletje, want die laatste is toch het belangrijkste! Sterkte,
Lida

Saskia Smit zei

Respect voor je puberzoon. Sterkte voor de ouders en broers thuis. Fijn weekend (ondanks alles)