zondag 12 oktober 2014

Home sweet home.....

Gisterenochtend mochten we terug naar huis.
Om 7 u opgestaan, vlug alles ingeladen en rond 9u
reden we door.
Pitstop gemaakt bij de kapper en rond de middag waren we thuis.
Back to reality!!!
Mijn 3 thuisblijvers hadden alles proper gehouden, enkel
de was is voor mij :-)
Dus vandaag draait de wasmachine op volle toeren!!


Nu ben ik beginnen twijfelen of mijn Stonefield wel 
mooi gaat zijn in mijn antieke stofjes.
Wat denken jullie ervan???


Laat het me maar weten.
Nu kan ik nog altijd terug opnieuw beginnen hè!!!

Fijne zondag,
Martine



8 reacties:

katrien zei

Wat een mooi mandje en leuke blokjes.

Marina zei

Prachtig
Niet twijfelen door doen zou ik zeggen

gerda zei

Ik vind deze kleuren mooier dan de oorspronkelijke; die is wat flauw naar mijn goesting dus ... doe gerust verder zo.

Tinneshobbyworld zei

Persoonlijk zou ik het niet combineren met elkaar. Ik zou eerder denken aan fijner materiaal te gebruiken en in neutrale kleuren. Daar het ene niet overschaduwd mag worden door het andere. Maar zoals ik reeds zei is dit mijn persoonlijke smaak.
Fijne werkweek, groetjes Tinne

10 zei

Hallo Martine,
je borduurwerk is heel mooi! Ik heb het ook eens geprobeerd maar ik vind het niet gemakkelijk. Jouw kleuren passen altijd zo mooi bij elkaar!
Ik vind de kleuren van je stonefieldblokjes ook heel geslaagd en je kleurengevoel is ook heel goed dus het zal wel lukken:)
Groetjes, Martine

Noa zei

ja martine dat is eigen smaak ook ik ben overnieuw begonnen hoor kijk even op facebook pagina stonefield kun je ieders werk bekijken

Carin zei

Martine, ZEKER doorgaan met deze kleuren !! Het is dat ik hem nog niet aan het maken ben, anders hadden het mijn blokjes kunnen zijn !!
Ik ga hem ook in zulke kleuren maken, de blokjes stralen nu al warmte uit, dus lekker doorgaan !!

Anoniem zei

eigenlijk ben ik er gerust op dat jij de juiste kleuren kiest hoor, Martine! xlinda