donderdag 13 maart 2014

Groggy

Bedankt voor de lieve reacties!!!
Ik weet dat jullie denken dat het misschien aan de plant kan 
liggen, maar ik heb zondag de plant uit de koffer gehaald en 
op de tuintafel gezet. De plant zelf heb ik niet aangeraakt en 
ik ben ook niet meer in de buurt van de plant geweest. Het lijkt 
mij dan ook onwaarschijnlijk dat ik dinsdagochtend een allergische
reactie zou doen op de plant.
Ondertussen ben ik aan de laatste dag van dubbele dosis anti
allergie pillen. Ik voel mij ondertussen weer lekker groggy, mijn
lip is terug normaal, gelukkig maar.
Het borduren heb ik opgegeven, want na voor de 8ste keer het
zelfde blaadje borduren en het niet goed krijgen, geef ik op.
Dan misschien maar iets anders proberen????
Ik zal me vandaag maar concentreren op de was, dan kan ik 
morgen aan de strijk.
GRRRRRRRRRRR, ik had zoveel gepland deze week, ik wou enkele
quilts afwerken, mijn Indienne afmaken en dat lukt me niet!!!!
Dus ik ben gefrustreerd!!!!!!!!! Op de koop toe moet ik vanavond
met mijn zoon naar een toneelstuk. Ik zal mijn medicatie maar
na het stuk innemen, anders val ik in slaap. Gelukkig brengt DH
ons, anders kwam het niet goed!!!
Een paar dagen geleden heb ik dit mooie patroon besteld.
Het is Gossip in the garden van Anni Downs.


Ik kon het niet weerstaan!!! Ik zag het op verschillende blog
voorbij komen en ik moest het ook hebben. Ik ga het natuurlijk in
mijn eigen kleurtjes doen en hoelang ik er over ga doen, daar wil
ik nog niet over nadenken, maar tussendoor moet het me wel lukken.

Zo, ik wens jullie allemaal een productieve dag, die van mij zal
dat alvast niet zijn!!!!! Eén ding is zeker de was zal gedaan zijn!!!

                                        Zonnige dag,
                                           Martine 

8 reacties:

Merian zei

Komt goed Martine, ja ik heb hem ook!
Echt een mooi patroon!!

groetjes Merian

quiltingmieke zei

piep, wauw meid, mooi patroon, had het ook zien voorbij komen, hoop dat je nuntoch vd allergie verlost bent,

en er komt weer een volgende week voor alle projecten

knuf knuf mieke

Ineke zei

Hopelijk is alles gauw weer beter en kun je lekker verder met je werkstukken. Wat is dit een prachtig patroon, maar ik bestel het niet want heb nog zoveel liggen.

Liefs, Ineke

Atelier Annabel zei

Oei, ik had je vorige post gemist,veel beterschap!
Wij hadden vroeger Wolfsmelk aan de vijver staan en het is echt wel een giftige plant, opletten dus!

Liefs Ann

Carine Breda zei

Waar heb je het patroon kunnen bestellen ?
Groetjes en spoedig herstel. Carine

FloS zei

Hi Martine ! I hope you feel better now !! I send you my best wines of recovery !
The new Anni Downs pattern is very tempting … I hope to find it in Nantes !!
Florence

FloS zei

Wishes of recovery, of course !!
Florence

mams zei

Als net goed is, mrijg ik vandaag het patroon binnen...! Spannend! Wat is ie leuk, he?!