vrijdag 7 maart 2014

Een super dag!!!



Gisteren was een super dag.
Rond 9 u vertrok ik richting Ways in Waals Brabant, vlak
bij Waterloo. Dus passeerde ik de leeuw van Waterloo.



Ik ben nog nooit in dit deel van 't land geweest en
had de leeuw dus nog nooit gezien.
Wat ging ik nu doen in Ways????
Ik had het geluk dat ik in het gezelschap
van een aantal franstalige dames
een les kon volgen van
Ik ben al jaren fan van deze dame die
zulke mooie dingen maakt.
Ik heb ook nog verschillende pakketjes
van haar liggen, die ik dringend moet
maken.
Op het programma stond L'Indienne.


Een mooi tasje gemaakt uit stoffen
die Cécile van India
meebracht.
Deze stof noemt kadhi.
De gebloemde boord wordt gebruikt
om shari's te maken.
Cécile vertelde ook over haar reis naar India.


We hadden een heel leuke dag!!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik reed dus 's avonds tevreden terug
naar huis met dit mooie tasje
naast mij.



Fijne dag, 
Martine





5 reacties:

Noa zei

martine heeft kristel ook de stofjes van moda josephine

Sonja zei

C'était tellement envoûtant que je n'ai pas réussi à m'endormir de suite... tellement de couleurs, d'images et d'émotions qui défilaient dans ma tête... LOL
A la prochaine :)

Sonja zei

C'était tellement envoûtant que je n'ai pas réussi à m'endormir de suite... tellement de couleurs, d'images et d'émotions qui défilaient dans ma tête... LOL
A la prochaine :)

quiltingmieke zei

piep oh wat leuk, was het 1malig dat ze les gaf? of komt ze nog een keertje?
leuk zeg, benieuwd naar het resultaat,

knufje mieke

Anoniem zei

Het was inderdaad super tof die dag borduren met Cécile ! Fijn je daar ontmoet te hebben.
Groetjes, geniet van de zonnige zondag en tot een volgende keer !