woensdag 9 januari 2013

Niet zo best.....................

Toen ik vanmorgen wakker werd voelde ik het direct.
Het ging niet zo'n goede dag worden en ik wou van alles
doen. Heel de linkerkant van mijn hoofd deed pijn en 
was wat gezwollen, mijn oog kreeg ik wel open maar
niet zoals het moet.
Ik heb Thibault dan maar vlug naar de schoolbus gebracht
en daarna een ijszak genomen en op mijn gezicht
gelegd. Het beterde stilletjes aan. 
Doordat ik al een week niet in goede conditie was, had ik
wel 4 wasmanden strijk. Ik heb dan elke keer een deel
gestreken en gepauzeerd. Tijdens de pauze heb ik dan
maar huisjes in elkaar genaaid.
De strijk is gedaan, zo dadelijk maar eens samen met DH
kijken naar de wasmachine. Deze ligt al van juist voor
oudejaar in panne. Voor ik een reparateur laat komen
heb ik eens op internet gekeken en weet nu wat we
eerst eens kunnen proberen. Hopelijk lukt het!!!
En Arthur????? Die ligt zalig op zijn troon (=krabpaal)
en trekt zich nergens iets van aan.
Vanavond ga ik verder huisjes bouwen, het grote huis is er 
dinsdag niet van gekomen. Misschien morgen..............

                                 Groetjes,
                                 Martine 

5 reacties:

Lida zei

Sterkte, ik hoop dat je snel opknapt en doe maar even rustig aan want met kinderen kun je niet echt onder de lakens kruipen en uitzieken! Groetjes
Lida

Nanske zei

Kan het niet een reactie zijn van je tandbezoek?Ik zou toch es terug gaan om te laten nazien...mogelijks een ontsteking of abces?
Want het word snel weekend en dan werken ze niet.
Veel ,veel beterschap en hou je goed,he...greotjes,nanske

Ann verstreken zei

Let toch maar op met je hoofd en tandpijn. Op tijd naar de dokter als dat niet beter word!
Wat is die lieve Arthur aan het genieten zeg! Wat kan een poezenleven toch zalig zijn!
Vandaag was Karolientje op bezoek en ze was weg van mijn lapjes. Ze heeft de schets van Kristel over genomen en gaat zo vlug ze kan ook dezelfde stofjes kopen bij Salgarollo! Ik heb haar ook jouw gouden tips door verteld en ze ziet het echt zitten om er ook aan te beginnen! Morgen staat er "een lapje afmaken" op mijn programma!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

oh Martine i hope you get beter soon my friend,take care.xx

Atelier Ullizee zei

Die poezen hebben toch een luilekker leventje, de onze komt in de winter niet veel buiten, maar ze slaapt dan op de verwarming...
Nog goede moed met de bouw! En héél veel beterschap!!!