donderdag 31 januari 2013

Volgend project........

Gisteren maar 3 huisjes gemaakt. We hadden geluk, het was
niet druk bij de kapper, dus niet veel aan mijn huisjes kunnen
doen. Maar het voornaamste is gebeurd, mijn beginnende
grijze haren zijn weer bedekt. Stukje eraf vanwege de
splitsende haarpunten en ik kan er weer tegen!!! Dank je wel
schoonzusje, want zij is mijn kapster. De zonen hebben alle 3 
ook weer een fris kort kapsel, dankzij mijn schoonbroer. Zij
konden weer eventjes bijkletsen met hun neef. De jongste
neef moest spijtig genoeg studeren.
Ik heb nu alles klaar genomen om richting Atelier Salgarollo
te vertrekken. Ik ga stofjes kiezen om het project van de
maand februari van de SAL 2013 te maken. Ik heb al iets
in gedachten, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.
Deze maand maken we de True friends tote bag uit het
boek Red Home van Natalie Bird.
Ik denk wel niet dat de mijne in 't rood zal zijn. Ik laat het jullie
nog wel weten. Als ik niet kan beslissen moet ik misschien maar 
eens in mijn voorraad duiken.

                                        Fijne dag,
                                         Martine

6 reacties:

Anoniem zei

love this bag Martine,i cant wait to see yours.xx

Chookyblue...... zei

have fun making the tote bag...........

yvonne zei

Wauwwwww wat een leuke tas .

Groetjes yvonne

Annie Kingma zei

Mooie tas, de kleur blauw lijkt mij wel.
Groetnis Annie

Old Red Barn zei

Mooie tas! Ik zou nét wel voor rood gaan, maar dat is dan ook echt mijn lievelingskleur. Over smaak valt niet te twisten :-)

Goedele

Ann verstreken zei

Ik ben al benieuwd om de tas in het echt te zien!
Fijn dat je weer achter mijn veren kan zitten nu je GSM terug werkt! Ik heb dat eerlijk gezegd wel nodig om mijn plaidje tot een goed einde te brengen!
Groetjes,
Ann
X