vrijdag 16 maart 2012

Nationale rouw en nog steeds ziek.

Ik ben nu al van vorige zondag ziek en ik ben
het echt beu aan't worden. Ik zou graag wat
naaien en dat lukt me niet. Ik rust veel, kijk
mijn mails na, bezoek de ene blog na de andere
en kijk naar tv. De nieuwsberichten zijn zo 
aangrijpend...........telkens kreeg ik een krop
in de keel en tranen in de ogen. De minuut
stilte was een moment van stilte waarmee
toch zoveel werd gezegd.
We moeten echter verder, maar toch is het
fijn om te weten dat een heel land zoveel
emotie kan tonen.
Ik kan dus nog altijd niet zo goed uit de voeten
en ben vandaag bij de apotheker Echinaforce
gaan halen voor de weerstand. Ik hoop dat dit
helpt. De apotekeres zei mij wel dat de griep
ongeveer 10 à 14 dagen duurt, dus heb ik nog
enkele dagen te gaan.
Via 1 van mijn mailtjes kwam ik uit bij een leuk
haakpatroontje en dat heb ik uitgeprobeerd.
Dat is dus het enigste dat ik de laatste dagen
heb gedaan. Ik vind het wel schattig.


De foto is wel niet zo geslaagd. Het eitje is ongeveer 5cm
groot. Misschien maak ik er nog een stuk of 5 en zet ik ze
in een eierdoosje.


                                    Groetjes,
                                     Martine

4 reacties:

Ann verstreken zei

Ja iedereen heeft enorm mee geleefd vandaag. Het was erg intens. De ouders en familie zullen deze steun hard kunnen gebruiken.

Laat dat eierdoosje dan zeker eens zien als het vol van deze lieve kuikentjes zit!

Groetjes,
Ann
X

annemieke zei

Beterschap en het kuikentje is erg leuk.

Nicky zei

veel beterschap gewenst, rust maar veel , zal je goed doen

leuk haakje
knuffs, vero

quiltingmieke zei

piep, meidke de griep heeft je flink te pakken, goed uitzieken maar, want is nodig.
Ja wat een emotionele week, zoveel verdriet....zoveeld gezinnen mét onnoemelijke pijn....

knuf mieke