vrijdag 30 maart 2012

Gedaan met het mooie weer.

De laatste dagen heb ik zoals zovelen geprofiteerd van het goede
weer. Woensdag ben ik bloemetjes gaan halen om in mijn potten
te zetten. Dat geeft toch direct een ander zicht, lente op het 
terras. Cannelle kwam het keuren en was tevreden.



Vandaag was het weeral veel kouder, geef mij toch maar dat
zonnetje. Ik kon dus niet in de tuin zitten, dus de badkamer
dan maar gepoetst, moest dringend gebeuren en ik heb er een
hekel aan.
Vanmorgen kwam Maxime terug uit Praag. Hij heeft het heel 
leuk gehad. Ze waren maar met 2 van zijn klas mee, de rest 
waren leerlingen van andere klassen. Hij heeft er alvast een 
aantal nieuwe vrienden aan overgehouden.
Hij had iets voor me meegebracht, een glazen olifantje en
nog iets lekkers om te snoepen.
Helemaal in de paas-sfeer, te schattig om op te eten!!!
Nu ga ik nog vlug eventjes haken dan is mijn tasje klaar en kan
ik een foto maken. Mijn andere tasje wil ik vanavond ook nog
klaar hebben.
Hopelijk morgen de foto's!!!
Morgen, vrij atelier bij Atelier Salgarollo, altijd leuk. Ik hoop dat
Martine er ook is, want dat is hèèèèèèèèèèl lang geleden. Ik weet
al bijna niet meer hoe ze eruit ziet. Grapje!!!!




                               Groetjes,
                                  Martine

1 reacties:

Anoniem zei

Ha Ha je herkende me nog !!!

Fijn weekend en tot de volgende,groetjes,Martine