vrijdag 18 november 2011

Morgen quiltcafè!!!!

Morgen is het weer zover...............Quiltcafè!!!
Het beloofd weer gezellig te worden, zoals altijd.
Ik ga vandaag nog lekker cake maken voor bij de
koffie. Er zal ook weer lekkere soep zijn, gemaakt
door Kristel en natuurlijk lekkere broodjes.
Ik vertel jullie zondag wel hoe het was.
En nu laat ik jullie de volgende foto zien van 
de reeks " Hoofddeksels van Kristel".




Om in de Kerstsfeer te komen.
Ik had nog een speldenkussen gemaakt in de vorm van een 
horloge. Dit en andere kleine dingen kan je maken volgende
dinsdag en woensdag tijdens de cadeautjes-dagen. Spijtig
genoeg, voor diegene die graag hadden mee gedaan, zitten
deze 2 dagen al volgeboekt.




Ann van de donderdag-groep heeft haar kerstquilt bijna af
en ik heb er een foto van genomen. Magda haar kerstquilt 
was nog niet klaar, dus die foto hebben jullie nog tegoed.







Ook weer heel mooi.
Nu ga ik vlug boodschappen doen en daarna cake maken.
Iedereen een fijne dag gewenst!!!


                                       Groetjes,
                                         Martine

6 reacties:

supergoof zei

Hoi Martine, ik zit te genieten van je verhaal!
Een mooie quilt van Ann, een superhandig horloge, waar de tijd gelukkig stil op blijft staan,... zo fijn voor de quilttijd,... en Kristel met een top outfit!
:o)))))))))))

Anoniem zei

lovely post,lol,at Kristel

Nicky zei

schuune foto, op zn Russisch, lolll, maar super gedaan :p
veel plezier
knuffs

Diana zei

Hoi Martine,
Als ik dit zo lees, kan ik niet wachten op de opendeurdagen.
Wat verzinnen jullie dan..? Iedereen met een hoedje?? Hahaha

Mooie quilt zijn er gemaakt zeg.
Tot 3december.
Groetjes
Diana

Sabine.v zei

prachtig hoofddeksel en mooie kerstquiltjes. Het horloge vind ik de max! Veel plezier deze namiddag en dat de cake mag smaken.

Janine zei

Kristel je ziet er geweldig uit, met het hoofddeksel...ik kom samen met dIana naar de OPENDEURDAGEN, lijkt me heel gezellig...