dinsdag 8 november 2011

Ijverig aan de slag!!!

Gisteren had ik een off-day, maar vandaag vlieg ik
er volle moed terug in. Over de off-day ga ik maar
niet uitweiden, maar gisterenavond heb ik toch nog
de moed gevonden om al een quiltje klaar te knippen.
Omdat het snel klaar moet zijn ga ik proberen om het
in elkaar te zetten met de naaimachine. Ik hoop dat
het me lukt, want hoewel ik goed met de naaimachine
overweg kan, vindt ik het altijd moeilijk om een quilt
in elkaar te zetten.
Maar voor ik eraan begin ga ik eerst eens goed poetsen.
En nu ik toch bezig ben, kan ik misschien de meubelen
eens wat anders zetten. Binnen een paar weken moet 
ik dit toch doen, anders kunnen we de kerstboom niet 
zetten. Dus, nu even doorbijten en dan heb ik het iets
gemakkelijker binnen een paar weken.
Ik moet ook dringend beginnen voor de Secret Santa
Christmas swap, ik heb nog een dag of 12 om iets te
maken en dan moet ik het opsturen. Ik weet al wel
ongeveer wat ik ga maken dus, eens ik eraan begin
dan lukt het me wel.
Nu ga ik vlug verder doen, want anders is mijn zin 
om te poetsen over en het is al niet echt mijn favoriete
bezigheid. Tja, er zijn mensen die graag poetsen en er
zijn mensen die helemaal opgaan in hun hobby!!! Ik
behoor bij de laatste............ik denk niet dat dat jullie
verbaasd.


                              Groetjes,
                                 Martine

2 reacties:

Linda zei

I think we are all like that but sometimes boring house chores get in the way.

tachterhuisje zei

Hallo Martine,

Het spijt me dat ik je nu pas ontdek (ik was mijn volgers aan het nakijken ;-) In het algemeen ga ik af op mijn reacties! Zo te zien hebben we veel gemeen en vooral "hobby eerst".
Ik zie dat je ook deelneem aan een atelier, ik ook, en dat je dol bent op stofjes, ik ook, en wie droomt er niet van Australie want daar zijn ze toch zo veel verder als wij in al die hobby's.
Ik ga je ook volgen en wens je succes met je Christmas swap, ik zet binnenkort ook mijn patch op mijn blog en hoop dat je ook langskomt ;-)

Lieve groetjes
Carine