donderdag 24 maart 2011

Eindelijk !!!!!!!

Het is gelukt de stoffen, die Kristel heeft ontworpen
voor Lecien, zijn eindelijk aangekomen.
Ik heb vandaag foto's genomen om op mijn blog
te zetten zodat iedereen ze kan bewonderen.
De collectie noemt Cielle by Salgarollo.
Kristel mag er terecht fier op zijn.












Ik ben alvast aan't nadenken wat ik ermee ga maken. Ik heb de proefstoffen,
die niet de juiste kleur hadden, al mogen gebruiken. Ik heb ze gebruikt
toen ik les ging volgen voor zijdelint borduren bij Marylène in Ruette.

                                 Groetjes,
                                     Martine








  




4 reacties:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een prachtige stoffen, heel aparte patronen ook!
Groetjes, Cisca

The Stitching Room zei

Mooi!

Sonja♥ zei

On l'attendait depuis trèèèèèès longtemps cette collection de Kristel by Lecien;)
Je ferai passer le message à Françoise!

Mieneke zei

Wow wat een prachtige serie! En ik vind de stoffen van Lecien ook altijd zo heerlijk aanvoelen.