zaterdag 5 maart 2011

Hartenruil

Zoals sommigen onder jullie misschien wel weten heb
ik meegedaan aan de hartenruil van Katrien (http://scrappatch.web-log.nl/)
Vandaag zetten wij allemaal onze hartjes op onze blog.
Ik heb jullie het mijne al eerder op mijn blog laten zien,
maar nu kunnen jullie het nog eens zien.
Het kwam van Marion uit Nederland (http://marionquilten.blogspot.com/)



Ik had een hartje gemaakt voor Bep (http://atelierbep.blogspot.com/)



Ik vond het heel leuk om te doen. Volgende keer doe ik zeker weer mee.
Voor de Pasenruil was ik spijtig genoeg te laat.


                       Groetjes
                           Martine

6 reacties:

Birgitte aka Bietje zei

Super hartjes, zowel het hexjeshartje als de Home Sweet Home. Ik ga ze onthouden in mijn inspiratieschrift. Groetjes van een medehartjesmaakster.

carine zei

Wondermooie hartjes heb je 8 Veel plezier ermee ,je ziet ze zijn met een warm hart gemaakt! Groetjes uit Brugge Carine

Jossie zei

Prachtige hartjes, allebei. Wat kun jij mooi borduren.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Allebei de hartjes zijn prachtig! Mooi, die hexjes (wat een goed idee) en jouw huisje is een beauty!
Groetjes, Cisca

Atelier Ullizee zei

Leuk, leuk!
Ik kreeg jou blog door van Maritta Michielsen.
Ik heb de laatste tijd de patchwork en stichery-microbe goed te pakken. Leuk om iemand zo dichtbij te vinden op het net! Ik woon ook in Ekeren, tot blogs of wie weet, komen we ooit wel eens samen...
Ik zet je bij mijn quilt favorieten!

Groetjes,
Natascha

Sylvie zei

Peut-on écrire en français si on est française ?
J'adore les coeurs et les pincushions, on pourrait aussi en faire des swaps dirait-on ! hugs
Sylbie