maandag 5 december 2022

Borduren…

 

Goeiemorgen !!!
Eerst eventjes een verhaaltje schrijven, voor ik aan de 
kerstboom begin…
Alhoewel…eerst mijn nieuwe ochtendritueel…
Eerst mijn gember-citroenthee, dan alles klaarleggen,
wat ik nodig heb, eten en drinken nemen voor Casimir
en dan mag hij van zijn bench naar zijn mandje naast mij op de bank.
Ondertussen verloopt dit echt heel goed en nu hij heeft
gegeten en gedronken, ligt hij weeral lekker te slapen…
Als hij binnen 5 weken terug mag rondlopen, zal hij rotverwend zijn :-)

Vorige maand ben ik voor het eerst sinds lang weer
gaan borduren.
Vanwege COVID was het van januari 2020 geleden, daarna kwamen
sommige data niet uit…
Toen begon ik te borduren op een vest…
Spijtig genoeg heb ik er niet meer aan verder gedaan…
Hopelijk past ze nog, als ik er klaar mee ben…



Vorige maand borduurde ik dit…


Ik vind het zelf heel geslaagd.
Ik had niet de juiste stof bij voor de ondergrond en had
een stukje van iemand anders gekregen…
Ik had gedacht om van deze stof bij te kopen, maar ondertussen 
ben ik van gedachten veranderd…
Zaterdag ging ik dus terug borduren en dit was het resultaat…


Ik vind het heel mooi!!!
Ondertussen heb ik een andere achtergrondstof, dus ga ik 
het borduurtje van vorige maand opnieuw maken.



Ik doe dit zo graag, maar ik zou er meer tijd voor vrij moeten
maken…
Nu is het aftellen naar januari….

Genoeg tijd dus om het vorige opnieuw te maken…

Fijne dag,
Martine 




 




3 reacties:

Anoniem zei

Wauw Martine, prachtig! Jij kan echt álles 🥰

Anoniem zei

Wat bedoelt u met terug mag rondlopen , moet hij rondjes gaan lopen !?
Of is uw blog vertaald uit een andere taal ?

Vr.gr . Anneke.

Anoniem zei

Casimir heeft zijn pootje gebroken, is geopereerd en mag er 6 weken niet op lopen