dinsdag 2 juli 2019

Juni vloog voorbij....

In juni gingen we er een paar daagjes tussenuit...
Eventjes de batterijen opladen.
We brachten een bezoekje aan Le Croisic


Het weer was niet slecht, maar ook niet supergoed...
Dus brachten we een bezoekje aan een
rommelmarktje in
Batz-sur-mer...


Hieronder kan je mijn schatten zien...


Onderweg reden we dan ook langs
les marais salants (zoutvlakten) de Guérande...


Wat is dit toch een prachtige streek!!!

Natuurlijk ging er ook handwerk ging mee...



De dagen vlogen voorbij, maar we hebben
ervan genoten...

Toen we terug thuis waren, heb ik eindelijk
iets laten doen, wat ik al heel lang wou laten doen...


En nee, het is niet het oudzot!!!
Het lijkt groot op de foto, maar in't echt is het kleiner ;-)

Wat gebeurde er nog deze maand???
Peggy, Hilde en Ann kwamen naar mij en
samen reden we naar de Potterije...
Daarna hebben we nog bij mij op het terras wat 
steekjes gezet...
Ann heeft toen weer een quilt af gewerkt...


Prachtig hè!!!

Vorige week ging ik weer een dagje werken 
bij Rêve de quilts...
Er waren weer mooie, nieuwe stoffen 
binnen gekomen!!!



Allemaal van Edyta Sitar!!!
Prachtig hè!!!

Vorige week bracht ik ook een bezoekje aan Ann.
Zij heeft weer nieuwe diertjes, dus ging ik
met Thibault kijken...


Twee schattige mini ezeltjes en schaapjes...

Vorige week was er dan ook de receptie van Kristel...
Ik had nog snel een cadeautje gemaakt...


Bij de reacties van mijn vorige blogje, stond
een vraag van Marion van de Sande...
Wel Marion, ik heb het malletje voor de tulpen
bij Susan Smith zelf gekocht.

Zomerse groeten,
Martine 














4 reacties:

Coby Breitner zei

He Martine wat een gezellig blog met mooie foto's. Inmiddels zijn de tulpen malletjes bij diverse winkels gewoon te koop volgens mij. Gezellig hoor met de dames zo'n uitstapje.
Fijne zomer groetjes Coby

Sonja - Cahin Caha zei

Quel post plein de nouvelles!
Et quel magnifique tatouage, wow !!!
...même s'il a l'air très grand ;-) :-)

Marion van de Sande zei

Dank je Martine, voor je antwoord!

Je hebt, zo te lezen een drukke maar erg leuke tijd weer achter de rug!

BezigeBijMirjam zei

Mooie vakantieomgeving waren jullie. Een bloemrijk blogje. Ook de tattoo. Lijkt me vreselijk pijn doen dat aanbrengen, maar gelukkig heb ik geen wens in die richting. Mooie quilt ook van vriendin Ann. 🤗