maandag 6 mei 2019

Over bloemen, quilts en stofjes....

Hier nog eens wat nieuws....
Zoals jullie weten, ga ik elke maand bloemschikken...
Carry, de mevrouw die het bloemschikken geeft, vroeg
of ik wou deelnemen aan een wedstrijd....
Na veel wikken en wegen besloot ik om mee te doen...
Het thema was bloemen en speelgoed.
Hieronder kunnen jullie mijn bloemstuk zien...





Ik was zelf heel tevreden, maar won niets...
Ik ben er ook nog steeds niet achter wie of wat
er wel heeft gewonnen...

Verder ging ik ook naar Rijswijk...
Daar waren ook prachtige quilts te zien.





Natuurlijk bracht ik nog wat mee van Rijswijk...






En dan waren er ook nog mooie quilts in Nantes!!!










Prachtig hè!!!
Ik bracht nog enkele mooie stofjes mee...





Het was allemaal weer prachtig!!!


Lieve groetjes,
Martine 










6 reacties:

Peggy zei

Mooi verslag. Dank dat we mochten mee genieten. 😙

Coby Breitner zei

Ha gezellig Martine een blogje en wat een mooie stofjes heb je gekocht, maar goed dat wist ik al want ik heb gisteren een aardig stapeltje van je mogen bewonderen.
Tot straks weer, groetjes Coby

Annelies zei

Ik zit te genieten van al je foto's en vind je bloemstuk erg mooi !

BezigeBijMirjam zei

Veel op stap geweest Martine. Mooi bloemstuk hoor. Ik doe het je niet na. Bedankt voor het fotooverzicht.🤗

Ineke zei

Wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt. En je hebt leuke foto's geplaatst van Rijswijk en Nantes.

georges Matorell zei


Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

E-mail: georges.matvinc@gmail.com