zaterdag 30 juni 2018

Stilletjes aan...

Dinsdag moest ik op controle met mijn knie.
De dokter was heel tevreden en nu mag ik steunen
op mijn linkerbeen, binnen de pijngrens.
Dat is dus al iets gemakkelijker.
Nog 4 weken op krukken...
Dus de rolator en de krukken zijn momenteel
mijn beste vriendjes!!!

Vorige week ontving ik mijn Mysterybox, die
ik had besteld bij Marylène in Ruette.
  

Ik was dus heel benieuwd naar de inhoud!!!
Kijken jullie mee???


Leuk hè!!!
Natuurlijk zit er ook een patroon bij!!!
Twee zelfs!!!
Ik ben er natuurlijk al aan begonnen en
het resultaat mogen jullie één van de dagen zien ;-)

Ondertussen heb ik nog wat portemonneetjes gemaakt...


Dit portemonneetje was voor de verjaardag van
een vriendin, die een opkikkertje kon gebruiken ;-)




Dit doe ik echt graag!!!
Lekker frullen en prullen ;-)

Het malletje dat ik van Chris kreeg, heb ik ook 
al uitgeprobeerd....
Het werd een speldenkussen!!!
Je kan er niet genoeg hebben ;-)


Ook heb ik nog een logcabins gestikt...


Ondertussen staan ze weeral aan de rest...


Ik vind hem prachtig!!!
Hij groeit nog verder!!!!

Vorige week zaterdag gingen we in Hoeven (NL)
de zijstukken van onze voortent halen...
Juist toen onze Rode duivels moesten spelen...
Op terugweg zijn we gestopt in Etten-Leur,
bij Quiltshop Leur...
Ondertussen kon Dirk op mijn Iphone de voetbal volgen...
Ik kocht nog een mooi ecru stofje en enkele stalen.
En bij het afrekenen, zag ik dit aan de kassa staan!!!!  


Die zijn dus ook meegekomen hè!!!!
Leuke malletjes van Janine Alers
Ik ga er iets mee uittekenen....

Ondertussen ben ik hier geinstalleerd op mijn terras...


Naaiwerk en de pc, om tv te kijken ;-)
En genieten van de tuin!!!


Ik kocht 3 kerstomatenplantjes en zette ze in mijn
moestuin op poten....
Ik wist niet dat ze zo groot zouden worden...


Dat wordt smullen binnenkort!!!
De pompoenen doen het ook goed....
Hopelijk blijft dat zo!!!


De aardbeien doen het ook goed....


En de bloemetjes bloeien ook goed....




Ik wens jullie nog een warme, zonnige dag,
Martine





5 reacties:

Annie Kingma zei

Wat mooi werk allemaal. De portemonnee ook zo mooi.
Mooie aankopen gedaan.
Genoeg om te doen, wens je veel beterschap.
Groetnis Annie

Chookyblue...... zei

Lovely projects ..... Gardens growing so well ...... Goodluck hope everything heals fast and well .....

BezigeBijMirjam zei

Je hebt zowel met jouw knie als met jouw quiltprojecten (tjes) goede vooruitgang geboekt. Dat gaat prima. De "moestuin" floreert ook goed. Wie doet het tuinwerk nu bij jullie? Fijne zondag,🤗

Frederika zei

wat een mooi werk en wat heb je een bloemenpracht om van te genieten. Beterschap, vervelen zit er nog niet bij

Merian zei

Leuk die portemonneetjes.
Fijn dat je knie goed voorruit gaat.
Fijn weekend Merian