zaterdag 12 mei 2018

Time flies......


Ik schrok er eventjes van, dat het weeral zolang geleden
is, dat ik iets schreef....
Tja, er komt altijd wel iets tussen...
Vermoeiheid speelt ook een grote rol.
Enkele weken geleden moesten we beginnen met de
medicatie van Thibault te veranderen.
Gevolg....weer meer epilepsie-aanvallen....lichte,
maar ook zware...
Dus voor mij ook weer zware nachten, vermits hij bijna elke
nacht minstens 1 aanval heeft.
Maar genoeg daar over...

Ik ben naar Pour l'amour du fil in Nantes geweest!!!
Een salon in een mooie omgeving!!!


Prachtige tentoonstellingen!!!
Daar wordt een mens blij van!!!
Dus volgt hier een hele fotoreportage!!!






































Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen
meegenieten!!!
Verder kocht ik nog enkele kits om te borduren...


En dan nog wat borduurmateriaal om zelf iets
mee te verzinnen....


En nog een mooi patroon van Di Ford - Hall


En dan nog dit...


Het is om rond een agenda te doen, maar ik ga het
een beetje aanpassen ;-)

Deze week was het ook weer Dolle dinsdag...
Vera was jarig en trakteerde met lekkere taart!!!




Het was overheerlijk!!!
Van Ann kregen we dan weer een mooi bokaaltje
met heel lekkere rochers!!!


Fijne zaterdag!!!
Martine 




6 reacties:

Susan zei

Thankyou for sharing the quilts - some lovely work

BezigeBijMirjam zei

Wat naar voor Thibault en jou, dat hij weer meer epilepsie aanvallen heeft. Het lijkt ne dat je zo machteloos bent.
Wel fijn voor je dat je naar Nantes kon gaan. En wat heb je er een mooie reportage van gemaakt. Prachtige foto's. En toch ook weer wat gekocht. Tuurlijk. Fijne zondag!🤗

Ineke zei

Wat een prachtige foto's, bedankt dat je ze met ons deelt.
Sterkte voor Thibault en voor jullie.
Fijne Moederdag

Unknown zei

t Is altijd weer een plezier om je blog te lezen. Danke daarvoor.
Maar vooral wens ik je zoon en jullie allemaal veel courage bij het doorstaan van deze onvoorspelbare aandoening.
Hopelijk vinden de artsen iets om deze kortsluiting in zijn hersenen definitief te stoppen.
Warme groet , Katrien Floreal

Chookyblue...... zei

lovely to see you here........health issues are always so worrying..........
thankyou for sharing all the amazing quilts.........just gorgeous.............

Christophe zei

Dit is fantastisch! :)