woensdag 28 maart 2018

Oeps!!!

Alweer een maand voorbij!!!
Elke keer komt er wel iets tussen en kom ik
niet aan schrijven toe....
Ik heb wel nog flink gewerkt ;-)

Met de mallen van Kristel en Foltvilag heb 
ik deze 2 quiltjes gemaakt...



Zo leuk om te maken!!!

Dirk en ik gingen ook 2 daagjes naar Delft.
Toen we vertrokken vroeg hij of ik eerst nog langs
een quiltwinkel wou....
Dat wou ik wel, maar het hoefde niet echt.
Maar hij zei dat als het niet wilde, dan zou hij het 
niet voorgesteld hebben...
Dus reden we eerst naar Rozenburg om een bezoekje te
brengen aan Farmyard quilting designs.
Leuk winkeltje en een hele lieve mevrouw...
Ik mocht er ook nog wat stofjes uitkiezen...




Mooi hè!!!
Ik kocht ook nog een klein kitje...
En heb het ondertussen al gemaakt!!!


Schattig hè!!!

Daarna reden we nog richting Brielle...
Kort bezoekje aan Janine...
En ik kocht er natuurlijk het malletje voor
Birds around the world!!!

Daarna ging het richting Delft...








's Avonds gingen we eten bij mijn nichtje.
Lekker bijkletsen....
We hadden 2 leuke dagen en op zondagochtend
gingen we nog ontbijten bij 
Chocolat in a box in Antwerpen.


Een echte aanrader!!!

Dit was het voor vandaag!!!
Morgen meer...

Fijne dag,
Martine 












5 reacties:

BezigeBijMirjam zei

Dat was een heerlijk uitje voor jullie. Wat lief dat jouw man zelf vroeg of je nog een quiltwinkel wilde bezoeken. Ja, leuk hè, Farmyard quilting. Een bezoekje aan Janine staat nog op mijn lijstje. Mooie stad Delft. Eigenlijk moeten mijn man en ik er ook weer eens naar toe.🤗

wilma oud zei

Ja, Delft is een mooie stad en wat heb je leuke stofjes gescoord. Ook de quiltjes met de malletjes van Kristel zijn mooi geworden. Heerlijk zo even weg met je DH. Groetjes Wilma

Chookyblue...... zei

Delft is beautiful.........love the cow.........
I really like the fabrics you brought.......some great fussy cutting in there too............

Anthea zei

Beautiful fabrics & sewing Martine... a lovely getaway for you!

Ineke zei

Wat een heerlijk uitje en dan ook nog 2 quiltwinkels bezocht!
Fijn weekend