woensdag 20 september 2017

Opendagen!!!


Twee weken geleden reed ik met Chris en Ann naar de Log Cabin.
Ik was er nog nooit geweest.
Wat een mooie winkel!!!!
Er was veel moois te zien...






Er was ook een mooie tentoonstelling.







En op de locatie van de tentoonstelling, kon je ook
nog een gratis workshopje meedoen.
Zo leuk en zo gezellig!!!
Ik maakte dit leuk speldenkussen...


Zaterdags nam ik om 10u de trein naar Lokeren.
De Potterije bevindt zich namelijk tegenover het station
van Lokeren, dus nam ik de trein...
Ondertussen kon ik nog wat steekjes zetten.


Chris en Ann kwamen met de auto.
Ook bij De Potterije waren het opendagen.
Ook hier waren er weer prachtige dingen te zien.
Je vindt er ook veel en mooie stoffen!!!

 





Het werd een druk bezet weekend, maar ik heb 
ervan genoten!!!

Fijne dag,
Martine 

8 reacties:

katrien zei

Wat een leuke uitstappen.

Peggy zei

Ooh wat heb ik spijt dat ik zelf niet heb kunnen gaan. Mooi verslag, zo kan ik toch nog mee genieten. Het was echt de mieite zo te zien! De volgende keer maar weer😉. Gr. Peggy

Annie Kingma zei

Wat veel en mooie quilts waren er op die open dagen.
Ik zag de BBL en ook de Pocket of Possies die heb ik dus ook gemaakt.
Leuk speldenkussen
Groetnis Annie

BezigeBijMirjam zei

Veel moois was er te zien zeg! Zowel in Duitsland als in België. Misschien iets voor volgend jaar....Fijn dat je er van hebt kunnen genieten.

wilma oud zei

Zo, dat was zeker leuk. Bij de Open Dagen zijn de winkels op hun best en dan zowel 2 winkels bezoeken. Geweldig. Zien we de volgende keer de 'BUIT" of heb je niets gekocht? Groetjes Wilma

Unknown zei

Mooi speldenkussen! Ik was 's donderdags in de Potterije. Een mooie zaak met mooie quilts, vriendelijke mensen en lekkere hapjes:) en Ellen heb ik ook ontmoet! Haar carrousel wordt heel mooi!
Ik vond de quilt met al de kindergezichtjes ook heel bijzonder... had ik nog nooit gezien! Groetjes, Martine

Chookyblue...... zei

thankyou for sharing all the beautiful quilts........

Health is Wealth zei


Apna Showroom Baby's Cotton Socks (Multicolour, 6-12 Months) - Designer - Fancy - Attractive
Apna Showroom Baby Girls' Plastic Hair Clutcher Clips Combo (Multicolour, Small)-35 Pieceswith desent look
Apna Showroom Fishnet Stockings for Women Sexy Black Net Pattern Pantyhose Stockings Free Size with desent Look
Novasox Ankle High Fishnet Mesh Women Socks, Women Fishnet Mesh Ankle Socks
Apna Showroom Baby Boy's & Baby Girl's Wool Round Neck Sweater (apsw_Baby_products_325_Multicolored_0-3 Months)
Apna Showroom Men's and Women's Metal Hair Bands (Black) Combo set of 5 with desent look
EPOBS Women's High Waist Fishnet Stockings for women or girls Medium Mesh New (Black, Free Size)