zondag 2 april 2017

Gewonnen!!!!


Een tijdje geleden nam ik deel aan een enquête van Robin,
de dochter van Jeanneke.
Onder de deelnemers zou dan een stempelset verloot
worden....
En vrijdag kreeg ik een mailtje van Jeanneke!!!
Ik heb een stempelset gewonnen!!!!
Ik heb gekozen voor de Alabama-ster, want van
 Frederike heb ik het paperpiecingpatroon.
Een paar jaar geleden ben ik aan mijn Frederike 
begonnen en dan kwam er weer iets anders...
Dus toeval wil, dat ik mijn Frederike heb meegenomen
om me bezig te houden in het ziekenhuis.


Zo ver was ik dus indertijd...
Gisteren heb ik nog wat getekend en geknipt....


Vandaag ga ik de volgende rij lijmen...
En er dan weer bij aannaaien...
Vermits we hier toch nog zeker tot maandag in
het ziekhuis moeten blijven...


Omdat Thibault zo veel sliep, hebben ze zijn 
stimulator afgezet om te zien of het
aan de stimulator lag.
Ondertussen is gebleken dat het niet aan de
stimulator ligt.
Maandag wordt hij terug aangezet.
Hopelijk mogen we dan naar huis, maar ik vrees
dat het wel eens dinsdag zou kunnen worden :-(

Ondertussen hou ik me maar in stilte bezig...
Het quiltwerk is gedaan, enkel op de hoeken moet
er nog gequilt worden...
Daar mag Kristel iets voor tekenen :-)
Als het helemaal klaar is, dan krijgen jullie
het te zien...

Thibault ontving nog kaartjes...


Hij bedankt iedereen voor de kaartjes!!!
Bedankt iedereen, die met ons meeleeft!!!

Fijne zondag,
Martine 








5 reacties:

Ineke zei

Leuke selfie Martine, samen met je zoon! En gefeliciteerd met je prijs, altijd zo leuk om iets te winnen.
Fijne zondag

Frederika zei

Gefeliciteerd met je prijs. Altijd leuk om te winnen. Veel beterschap toegewenst. We duimen voor de dinsdag.

Anoniem zei

Proficiat met je gewonnen stempelset. Een leuke verrassing. Sterkte jullie twee in het ziekenhuis. Lieve groet van Wilma

Unknown zei

Hoi Martine! Mooie foto van jullie tweetjes:) Ik duim dat jullie snel naar huis mogen!
Nog veel beterschap! Groetjes, Martine

BezigeBijMirjam zei

Verblijf jij bij Thibault in het ziekenhuis Martine? Ik heb geen flauw idee van afstanden bij jullie tussen huis en ziekenhuis. Leuk patroon die Frederike. Groeten voor jullie beiden. Duimen dat Thibault morgen ontslagen mag worden.