donderdag 18 augustus 2016

Zalig weer!!!

De zon blijft haar best doen en ik probeer daar zoveel
mogelijk van te genieten.
Maandag was het Moederdag hier in het Antwerpse en
toen zijn we naar Brouwersdam in
Nederland geweest.
Thibault heeft geprobeerd om te surfen....


En wij hebben genoten van de zon...
Bbq bij zonsondergang...


En wij dames gingen ook nog zwemmen bij
zonsondergang!!!


Zalig!!!!

Ondertussen geniet ik hier thuis, al quiltend van de zon....


Alhoewel quilten niet mijn favoriete bezigheid is!!!
Maar op mijn manier, met een grote steek,
komt het wel in orde!!!
Vorige week ben ik nog in Etten-Leur geweest
en kon ik deze stofjes nog op de
kop tikken....




Leuk hè!!! Het zijn stalen, maar net groot genoeg om
een klein leuk projectje mee te maken...
Tijdens de vakantie kocht ik in Frankrijk ook
nog een paar stofjes.....



Tja, het is een verslaving hè!!!

Nu ga ik vlug verder met quilten!!!

Zonnige groeten,
Martine 














3 reacties:

Supergoof zei

een heerlijke leuke verslaving, en wat heb je een fijne vakantie, geniet ze!!!
:o)

10 zei

Ik ben blijkbaar niet de enige die liever het patchwork doet dan het quilten. Ik quilt meestal met de naaimachine en dan dub ik heel lang over hoe ik het ga quilten. Soms quilt ik met de hand(kleine quiltjes), maar dan op mijn (foute) manier... het resultaat is hetzelfde...Grote quilts laat ik quilten in Etten-Leur en de twee die ik zo heb laten quilten zijn werkelijk heel mooi geworden.
Mooie stofjes heb je overal weten te vinden! Ben benieuwd wat je daarvan gaat maken!
Groetjes en nog veel quiltplezier in het zonnetje!
Martine

Anoniem zei

Dat aan de Nederlandse zee, ziet er heel goed uit. Je hebt heerlijk genoten zo te lezen. Hele mooie stofjes heb je gescoord. Groetjes van Wilma