vrijdag 12 juni 2015

Van onder het stof gehaald....


Af en toe, als ik ergens naartoe moet, neem ik een
klein doosje mee met daarin klaargeknipte
huisjes.
Gisteren had ik dan eindelijk weer een rij af.
Ik heb ze er gelijk aan gezet.


Twee weken geleden zei Jeanneke nog dat ik hem
echt moet afmaken omdat hij zo mooi is.
Dus zal ik één van de dagen alles weer bij elkaar zoeken?
Ik heb namelijk alles al klaar geknipt en moet
gewoon weer huisjes bij elkaar puzzelen.

Dinsdag was het weer Dolle dinsdag en dat gaat
altijd gepaard met gebak of koekjes van Ann.



Ze brengt de koekjes dan ook nog eens mee in mooie dozen.
Ik ben fan van het blauwe doosje, maar ze wil het 
niet kwijt :-(
Langzaamaan moeten we van Ann en haar gebak afscheid
nemen.


Ann's dochter opent in augustus een koffiehuisje
in Scherpenheuvel.
En Ann gaat haar dochter hiermee helpen.
Het krijgt als naam "De koffieklets"
Vandaar dat binnenkort de stoel naast mij leeg
zal blijven....
Wij gaan haar allemaal missen!!!

En nu het volgende...
Christa van onze Dolle Dinsdag Dames heeft tijdens
de opendeurdagen een prijs gewonnen en
kreeg die dan ook dinsdag overhandigd.


Proficiat!!!

Ondertussen is de 1ste lading was klaar en kan ik
die buiten gaan hangen.
En dan de volgende lading...
Daarna vlug poetsen, want het beloofd 30°
te worden en dan wil ik neerploffen
in een stoel op mijn terras met 
een naaiwerkje!!!

Fijne dag, 
Martine 


8 reacties:

Flickenstichlerin zei

Dear Martine,
I love your house project, what wonderful color combinations. It is gorgeous already.
Greetings,
Sylvia

Anoniem zei

Ja Martine, Janneke heeft gelijk hoor, het is wel monnikenwerk, maar de huisjesquilt van jou is zo mooi. En tja........nu zullen jullie misschien ongewild afvallen, of neemt iemand anders het stokje over??? Groetjes van Wilma

Frederika zei

Het zijn echt mooie huisjes. Verdient het wel om afgemaakt te worden. Succes

10 zei

Hallo Martine,

je huisjesquilt is echt prachtig- mooie kleuren! Inderdaad... afmaken:) Elke keer een beetje en dan ineens is hij dan toch af! Veel succes er mee, Martine

chrisje zei

Hij is inderdaad zeer prachtig. Je gaat er plezier aan beleven.
Groetjes, Christel

Anoniem zei

Ik dacht onlangs nog aan je huisjesquilt :) MOOI MOOI MOOI!!! xlinda

Ann verstreken zei

Dankjewel Martinneke om te vertellen over ons eethuisje dat we gaan openen!
We kijken er naar uit en wie weet komen jullie wel eens op bezoek als je in de buurt van Scherpenheuvel bent? En ik ga jullie ook erg missen maar ik ga niet in Amerika wonen of zo dus ik ga zeker nog langs komen op dolle dinsdagen. In de winterperiode is het toch wat kalmer en zal ik zeker af en toe eens even kunnen ontsnappen.
Die huisjesquilt is echt mooi aan het worden. En je bent al ver gevorderd!
Tot binnenkort!
Groetjes,
Ann
X

Ann verstreken zei

Dankjewel Martinneke om te vertellen over ons eethuisje dat we gaan openen!
We kijken er naar uit en wie weet komen jullie wel eens op bezoek als je in de buurt van Scherpenheuvel bent? En ik ga jullie ook erg missen maar ik ga niet in Amerika wonen of zo dus ik ga zeker nog langs komen op dolle dinsdagen. In de winterperiode is het toch wat kalmer en zal ik zeker af en toe eens even kunnen ontsnappen.
Die huisjesquilt is echt mooi aan het worden. En je bent al ver gevorderd!
Tot binnenkort!
Groetjes,
Ann
X