zondag 9 februari 2014

Rustig in huis....

Vandaag is het rustig in huis. Om 3u30 vertrokken DH en 
Thibault naar Londen. Ze gaan er een voetbalmatch van
Tottenham kijken. Ik verwacht ze pas tegen 23 u terug thuis.
Maxime en Alexis zijn naar 't stad en ik ben alleen thuis met
4 slapende poezen, die ook vinden dat het weer is om binnen
te blijven.
Donderdag ging ik naar L'aiguille en fête in Parijs. Het was een 
gezellige dag. Kristel was er te vinden op de stand van Les 
editions de saxe. Ze was daar om haar nieuwe boek te signeren.


Het is een heel mooi haakboek!!! In 't Frans, maar de telpatronen
zijn heel duidelijk, dus je moet niet echt een krak zijn in Frans.
Verder heb ik geen foto's genomen. Het was er druk en wat me 
wel opviel, was dat er veel wol was. Het haken en breien zijn
echt weer in en dat was in Parijs ook te merken.



Dit bracht ik mee van Parijs. Ik had ook nog een leuk pakketje
gekocht bij Margit en Jozsef van Foltvilag, maar dat staat al
bijna in elkaar, dus dat krijgen jullie één van de dagen te zien.

Gisteren ging ik op bezoek bij een lieve vriendin die ook altijd
heel mooie dingen maakt. Zij knutselt altijd hele mooie dingen
in elkaar.


Bij mooie kaarten die ze maakt, horen ook nog eens zelfgemaakte
enveloppen. 
Ik nam voor haar een leuk cadeautje mee en ik ging
ook terug naar huis met iets leuks.


Nu ga ik nog een beetje rusten. Sinds de medicatie van Thibault
weer aangepast moet worden, heb ik weer zware nachten en
slaap ik niet goed. Vannacht om 3 uur ben ik ook wakker geweest
omdat ze om 3u30 moesten vertrekken, daarna heb ik nog een
hele tijd wakker gelegen. Nu dus rustpauze en daarna ga ik nog
een beetje naaien. Vanavond kook ik niet......toch niet voor
mij alleen!!! Ik ga lekker iets halen bij de Chinees!!!

                                      Fijne dag,
                                       Martine

7 reacties:

Anoniem zei

Jouw quilt is prachtig!!!!!! Hij ziet er helemaal anders uit ..... WAWWWWwW..... Xlinda

Frederika zei

Je hebt leuke aankopen gedaan. Grappig om te zien dat het haken en breien overal weer erg in is.

Anoniem zei

Het was ook heel leuk om je terug te zien! Bedankt voor je bezoek en cadeautjes. Manuela

Ann verstreken zei

Echt fijn dat je wat verteld over de beurs. En de foto's spreken voor zich!
Ik ben benieuwd om het boek van Kristel in mijn handen te krijgen. En ook om te zien wat je weer aan het maken bent!
Tot volgende week Martinneke!
Groetjes,
Ann
X

Lida zei

Hoop dat je lekker uitgerust aan de nieuwe week kan beginnen en Thibault genoten heeft van zijn lange dag uit en zijn medicatie goed aanslaat en jij weer door kunt slapen!
Wat een leuke dingen laat je zien, zowel de gekochte als die van je vriendin!
Groetjes
Lida

quiltingmieke zei

piep leuk te lezen dat je genoten hebt en wat een prachtige dingen maakt je vriendin, rust ze en geniet van je chinees

knuf knuf

Peggy zei

Ik vind die knutseltjes van je vriendin ook wel echt kei schoon!