woensdag 28 augustus 2013

Opwarming Dolle dinsdag!!!

Gisteren kwamen we nog eens samen met de Dolle dinsdag.


Tijdens de vakantie zijn er normaal geen Dolle dinsdagen, maar
vorige week waren we al een keertje samen met diegenen die
aanwezig konden zijn en gisteren hebben we dat over gedaan.
We hebben ook weer goed gelachen met onder andere Ann die
vertelde dat Whisky, hun poes binnenkort op seks-vakantie gaat.
Whisky is namelijk een raskat en nu hebben ze een geschikte
kater gevonden, waar ze 5 dagen op vakantie gaat. Ik ben al
benieuwd naar de kleine poesjes die daar het gevolg van zullen
zijn!!!!
Ik ben sinds gisteren ook weer aan de haak. Ik ga een mooie
Wrap poncho haken. Ik zou hem graag klaar hebben voor we
vertrekken naar Ste Marie-aux-Mines.


Ann had weer hèèèèl lekkere cake gebakken, die ze natuurlijk
weer vlak voor mijn neus moest zetten!!!


Ann heeft namelijk een tactiek, ze brengt lekkere cake mee, zodat
wij ervan eten en dikker worden. Zij is ondertussen al zo'n 9 kilo
kwijt. Proficiat Ann!!!

Gelukkig trap ik niet in haar val. Ik moet mij namelijk herpakken
sinds de vakantie en door alles wat ik de laatste weken heb
meegemaakt. Volgens mijn weegschaal is er al ongeveer 1 kilootje
af, nu nog 3, want ik wou er voor we naar Ste Marie-aux-Mines
gaan toch nog 4 kilo af. Daarna moeten er nog 8 af. Met de hulp
van Herbalife gaat me dat lukken voor de winter. Ik heb namelijk
nog zoveel mooie kleren in mijn kast, echt zonde!!! Dus in plaats
van weer nieuwe kleren te kopen, wil ik liever in mijn kast duiken
om te zien wat me terug past. Ik kan je verzekeren, dat het heel
leuk is. Gisteren had ik een kleedje aan dat ik zeker 5 jaar geleden
voor het laatst aan had. Daar wordt ik toch hèèèèl blij en gelukkig van!!!
Gisterenavond ben ik nog aan de stitcheries van mijn Sewing bag
voor de SAL 2013 begonnen. Deze ochtend heb ik er dan aan
verder gewerkt. Hopelijk krijg ik hem vandaag nog af. Ik zal al
een tipje van de sluier oplichten.


Dit is de binnenkant, morgen toon ik jullie de buitenkant.
 
Fijne dag,
Martine

5 reacties:

Wilma Kuin zei

Wat een gezellige dolle dinsdag!!

Lida zei

Oh ben heel benieuwd naar je sjaal en ook naar je tas, mmm die cake ziet er wel erg verleidelijk uit en dat kan jij weerstaan??? Petje af!
Succes met de kilootjes en de sjaal, groetjes
Lida

quiltingmieke zei

piep

zallg dat je terug in je kleedje past, en die andere kilootjes dat gaat je lukken meid

en haken maar, ik nog altijd aan de crocodillestichsjaal

knuffie mieke

Frederika zei

Wat en leuke projecten ben je mee aan de slag. Ik ben benieuwd naar de buitenkant van de tas.

Ann verstreken zei

Leuk verhaaltje Martinneke, Hihihi!
Maar ik bewonder je toch hoor. En niet alleen in je karakter om van mijn cake af te kunnen blijven, maar ook om al die mooie dingen die je maakt. Je hebt een moeilijke periode achter de rug maar toch sta je daar telkens weer altijd klaar voor iedereen!
En volgende dolle dinsdag breng ik speciaal voor jou een lekker stukje fruit mee!
Groetjes,
Ann
X