woensdag 10 april 2013

Klaar !!!

Zaterdag had ik alles klaar geknipt voor een quiltje.


Gisteren stond het in elkaar, het had sneller gekund,
maar ik had nog andere dingen te doen.
Dit is het resultaat!!!!






Toen ik de foto's nam zag ik dat ik een foutje had gemaakt.
De boordjes van het onderste rechtse mandje moesten
normaal aan die van het linkse mandje staan en andersom.
Maar.......ik ga het toch niet veranderen. In elke quilt mag
een foutje zitten. Nu nog dubbelen en quilten!!! Ik hoor
Kristel al lachen en zeggen "Wat zeg je???? Ga jij quilten???".
Tja, quilten doe ik niet zo graag, eens ik bezig ben gaat het,
maar.......ik moet er wel aan beginnen hè!!! Het probleem is
dat ik last krijg van mijn arm en schouder. Ik heb wel een
speciale naaimachine waar ik mee kan quilten, maar die heb
ik daar nog niet echt voor gebruikt.
Gisterenavond ben ik nog met iets nieuws begonnen voor
mijn les lintborduren. Ik laat dit volgende keer zien.
Vorige keer op de woensdagavond les had Peggy stofpaneeltjes
bij van kippen die ze ooit eens gekocht had. Ze wou er een
tafelkleedje van maken. Ze ging naar huis met uitgekozen
stofjes en gisteren mailde ze me de foto's door.




Peggy, het zijn hèèèèèl schoon kiekens geworden!!!! ;-)
Vandaag ben ik ook weer bij mijn coach van Herbalife geweest.
Er was weer een kilo af, nu dus 5,5 kg kwijt en maar liefst
53 cm minder!!! Heel leuk, dat mijn kleren losser beginnen
te zitten!!!! Ik heb ook al een maand geen Cola zero of
Pepsi max meer gedronken!!! En dat terwijl ik minstens 2
liter per dag dronk. Ik ben trots op mezelf!!!!  
Ik heb ook nog vertederende foto's van Arthur en Mieke
gemaakt. Het zijn echt dikke vrienden!!!



Schattig hè!!!
Nu ga ik vlug een bad nemen en daarna verder borduren!!!!

                                            Groetjes,
                                             Martine

5 reacties:

Old Red Barn zei

Mooi quiltje!! En ik vind het foutje niet eens.

Goedele

Ann verstreken zei

Ongelooflijk dat jij zo vlug een quiltje in elkaar kan zetten!
Proficiat met de resultaten van je dieet!
Echt fijn dat die twee poezen toch nog dikke vrienden zijn geworden!
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piep hey leid, mooie mini hoor,
en geen quiltfanaat....
Is maar een kleintje , zo gebeurd hoor

Mooi he die poezevrienden

knufje Mieke

Lida zei

Wat een leuke quilt en ja dat doorpitten met de hand is ook niet mijn favoriete onderdeel, maar bij zo'n kleintje moet het toch lukken! Wat een gaaf tafelkleed is het geworden, mijn complimenten voor haar en die twee poezen zo samen, gaaf om te zien! Fijne dag
Lida

Anoniem zei

gorgeous blocks Martine and i love the table cover.xx