woensdag 20 februari 2013

Aanrader !!!

Een tijdje geleden ontmoette ik Goedele bij Atelier Salgarollo.


Tijdens ons gesprek vernam ik dat ze ook een blog heeft. Ik 
ben dan ook volger geworden. Zij houdt van country en cottage
style en doet ook make-overs van meubelen.
Ondertussen heeft Goedele ook een webwinkel.
Je kan er verf om meubelen te renoveren kopen.

Ze heeft ook een aanbod van afgewerkte quilts te koop van de
hand van Kristel Salgarollo .
De komende weken gaat ze het aanbod in de webwinkel nog
verder uitbreiden. Ik ben alvast benieuwd!!!! Interesse???? Neem
dan vlug een kijkje bij Old red barn of op Goedele's blog .
Ik wens Goedele alvast veel succes met haar nieuwe webwinkel.


                                           Fijne dag,
                                            Martine

                            

0 reacties: