vrijdag 11 mei 2012

Morgen Quiltcafè!!!

Morgen is he weer zo ver.........Quiltcafè!!!!
Deze keer hebben we een special guest, Jeanneke
komt met haar mini-quiltjes. Voor diegene die niet
weten wie Jeanneke is, zij is ook diegene die de 
oproep deed voor Building houses from scraps.
Het beloofd een fijne dag te worden, zoals altijd.
Zondag krijgen jullie verslag met veel foto's!!!
Ann had ook graag eens gekomen, maar dat zal
waarschijnlijk niet lukken want ze is ziek :-(
Daarom special voor haar deze kaart om haar
veel beterschap te wensen.
Misschien voelt ze zich wat beter tegen morgen en kan
ze toch nog komen.
Woensdagavond was ik weer op de les samen met mijn
vriendin, Dominique. Zij is haar mooie quilt verder aan
het quilten, onder lichte dwang van mij :-), dan kunnen
jullie hem bewonderen op de open-deur-dagen.
Tilda had suikerbonen bij want ze was Oma geworden
van de kleine Lena. Nee, ik heb niet aan de suikerbonen
gezeten!!!! Ik moet namelijk al een hele tijd dringend
vermageren, 20 kg teveel, dat is niet gezond en ik begin
dat te voelen. Ik heb me nu opgelegd om voor de vakantie
te proberen ongeveer 10 kg af te vallen. Ik ben al goed
op weg en probeer het vol te houden.
Ann en Peggy gaan hun hexagons in elkaar zetten en 
hebben dit eerst ingekleurd tijdens de les......ja, af en 
toe is het teken- en kleurles in plaats van naailes.


Kristel had een klein portemonnaietje gehaakt, schattig hè!!
Op de foto ziet het er groot uit, maar in het echt is het
wel wat kleiner.
Ik heb woensdagavond nog een rij huisjes in elkaar genaaid,
die staat er inmiddels ook al aan. Ik heb nu 6 rijen aan 
elkaar en ben aan de 7de begonnen. Ik had graag helemaal
bij geweest tegen morgen, maar dat gaat me niet lukken.
Nu ga ik eerst de berg strijk maar eens wegwerken en dan 
ga ik nog een rokje maken, dan kan ik het morgen aan doen.
Misschien eerst maar boodschappen doen..........anders
heb ik vanavond 4 hongerige mannen in huis.
Iedereen nog een fijne dag!!!!!


                              Groetjes,
                                  Martine

3 reacties:

Lida zei

Ik wens je een heel fijne bee en hoop dat je vriendin weer helemaal is opgeknapt en toch mee kan! Veel plezier met de steekjes,
Lida

Anoniem zei

Rokje voor morgen .......ben benieuwd !!!

Tot morgen,groetjes,Martine

Ann verstreken zei

Ooh ! Dankjewel, dit is echt heel lief !!!
Veel beter dan een motilium en een imodium tegelijk !
Dankjewel Martinneke.
Groetjes,
Ann