donderdag 7 juli 2011

Vrij atelier bij Atelier Salgarollo

Het is weer zover de vakantiemaanden zijn aangebroken.
Dat betekent dat je op dinsdag - en donderdagmiddag
van 13u00 tot 15u30 gratis naar het vrij atelier kan komen.
Wel even bellen of er plaats is natuurlijk. Vandaag waren
met een leuke bende. Iedereen had veel te vertellen.
Ik had mijn gehaakte omslagdoek meegenomen. Ik had er
thuis de punt al afgehaald want ik vond hem niet mooi.
Kristel had al een nieuw doeleinde voor de punt, kijk
hieronder maar......


Na het hoofddeksel met de sjaal en de breinaalden van enkele
weken geleden, nu de gehaakte hexagons van mijn omslagdoek.
We leggen zo stilletjes aan een fotocollectie aan van Kristel met
verschillende hoofddeksels. Wordt vervolgd.....
Ik denk toch dat ik er maar een mooi tasje van ga maken.
Aan de omslagdoek komen nog 3 knoopjes, zodat het als ik wil
een klein jasje wordt.
Ik heb nog mooie stofjes meegenomen om een handtas te 
maken. Ik ben er al aan begonnen. De foto volgt nog.
De nieuwe Magic Patch is ook uitgekomen. Er staat een artikel
over Kristel in en een mooie quilt van Kristel gemaakt in haar 
eigen stoffencollectie. De tijdschriften zijn binnenkort in de
winkel verkrijgbaar.




Sublimez vos créations - magic Patch n°93



Ann heeft ook een mooie quilt gemaakt met de stoffen van Kristel.




Hier volgen nog enkele foto's van deze middag.



Mijn 2 naamgenoten



Het was weer een leuke namiddag!!!!


                                        Groetjes,
                                           Martine

1 reacties:

Anoniem zei

Het was heel leuk! Hop naar de volgende ,zet maar een tandje bij met u poetswerk ,ik ben donderdag weer van de partij.
Fijn weekend,groetjes,Martine