vrijdag 17 juni 2011

Een dipje...............:-( en voorlopig afscheid.

Gisteren moest ik weer de weegschaal op en.....
er was niets af, maar er was gelukkig ook niets bij.
Ik zit nu dus even in een dipje. Het kon natuurlijk
niet anders met al die feestjes. Het stopt echter
niet, morgen  moeten we naar een tuinfeest met
Thais eten. Daar gaan we dus weer! Ik zal mij
zondag terug moeten herpakken als ik nog 7 kg
wil afvallen voor ik op reis vertrek.
Ik heb ondertussen nog gehaakt en zit nu op
60 lapjes, dus nog 31 te gaan.
Kristel heeft een nieuw project voor Kerst
uitgetekend en meegegeven om zo snel mogelijk
aan te beginnen. Het is gewoonweg prachtig!!!!!
Ik maak jullie graag nieuwsgierig, maar jullie
zullen moeten wachten tot september.
Dus deze zomer zal ik al Kerstspullen maken terwijl
ik in het zonnetje zit.
Wat het afscheid betreft, ik zit in verschillende groepen
bij Kristel en het zijn de laatste lessen van het seizoen.
Dus woensdagavond en donderdagvoormiddag wensten
we elkaar al allemaal een leuke vakantie. Morgenvroeg
ook nog de laatste applicatie-les. Dinsdagmiddag is er
nog het vrij atelier. Tijdens de zomermaanden kunnen we
natuurlijk elke dinsdag en donderdag (behalve als de
winkel gesloten is voor de jaarlijkse vakantie) naar het vrij
atelier, natuurlijk eerst even verwittigen dat je komt, zodat
er zeker plaats is. Misschien zie ik jullie dan wel!!!
Voor de sluitingsdagen kijk je best even op http://www.salgarollo.be/
zodat je zeker niet voor een gesloten deur staat.
Ik blijf ook tijdens de vakantie bloggen, de laptop gaat
mee op vakantie zodat ik jullie op de hoogte kan houden
over al hetgene waar ik mee bezig ben.
Linda nog bedankt voor de complimentjes, het doet me een
plezier te weten dat je mijn blog graag volgt. Misschien zien
we elkaar wel in de vakantie op het vrij atelier.

                             Groetjes,
                                 Martine

1 reacties:

Anoniem zei

Martine, je doet het al heel goed.Gewoon volhouden. Het lijkt nog weinig maar wat er af is, is er af! Je doet er mischien wat langer over om je streefgewicht te bereiken maar je komt er, daar ben ik zeker van!!! groetjes, Linda