woensdag 27 april 2011

20 jaar getrouwd

Vandaag zijn mijn echtgenoot en ik 20 jaar gehuwd.
Wat gaat dat toch snel. 20 jaar geleden hadden we ook zo'n
mooi weer. We hadden toen een fijne dag en een heel leuk
avondfeest.
Nu 20 jaar later zit ik in de rommel vanwege de keuken
die geplaatst wordt. Foto's volgen later want ik ben het
kabeltje van mijn fototoestel kwijt, waarmee ik de foto's
op mijn lap-top kan zetten.
Ondertussen werk ik verder aan mijn nieuwe quilt.
Hij noemt Les Bobbinettes en hoewel ik mijn onrwerp
3 keer heb verandert en nog steeds twijfelde of het wel
mooi zou zijn, zie ik nu dat het wel in orde komt. De stitcheries
zijn ontstaan uit de fantasie van Kristel en mij en door Kristel
getekend. Binnenkort kunnen jullie het resultaat zien. Hij
moet namelijk klaar zijn voor de open-deur-dagen op
26-27-28 mei bij Atelier Salgarollo.

                               Groetjes,
                                  Martine

7 reacties:

Mascha zei

Van harte gefeliciteerd .
Groetjes Mascha

Marion zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 20-jarig huwelijk! Dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!

The Stitching Room zei

Een dikke proficiat Martine! Meer van dat!

sarams1987a zei

Van harte gefeliciteert, dat er nog vele jaren mogen volgen, hé ;)

ook een zalig Pasen voor jou toegewenst

Mvg Sarah

mieke zei

Proficiat met je huwelijksverjaardag! En fijn dat je mijn blog volgt...ik kijk voortaan ook nu en dan op de jouwe! Liefs, Mieke aka creatieveblogger

ann zei

proficiat met je 20 ste huwelijksverjaardag
een hele prestatie is dat tegenwoordig he
ann

Sonja♥ zei

Proficiat!!!
Noces de porcelaine... inderdaad, porselein staat in een {nieuwe} keuken;)