zaterdag 18 november 2017

Koud.....

Ik kan er niets aan doen...
Ik heb kou!!!
Dus kruip ik vandaag achter mijn naaimachine...
En werk ik verder aan mijn nieuw project...
Spijtig genoeg niet voor heel de dag :-(
Thibault heeft vanmiddag om 16u nog
een voetbalmatch...
Dus vanmiddag ben ik soccer mom.

Donderdagavond ging ik weer bloemschikken.
Deze keer ging Nathalie, mijn schoolvriendin mee.
Toch leuker om met twee te gaan...
Dit heb ik gemaakt...


We spraken ook af om gisteren naar
Intratuin in Halsteren
te gaan.
Kerstsfeer gaan opsnuiven!!!















Prachtig hè!!!
Zelfs tot in de badkamer....


Zo, ik hoop dat jullie er een beetje van hebben
meegenoten...
Nu ga ik verder aan de slag met mijn
machine!!!
En ondertussen tel ik af naar volgende
week zaterdag!!!
Met een paar vriendinnen trekken we richting
Nieuwegein, naar....


We hebben het al een tijdje gepland....
En ik heb een vrijkaart gewonnen!!!
Zijn er nog mensen die gaan???

Fijn weekend!!!
Martine 








2 reacties:

BezigeBijMirjam zei

Wat heb je een mooi bloemstukje gemaakt! Eenvoudig, rustig, gewoon mooi! En wat een spetterende kerstshow daar in Halsteren.fijn weekend !

Carine Remmery zei

Nog nooit in intratuin geweest ... lijkt wel de moeite. Misschien zie ik je op de beurs... succes met je nieuwe project! Gr Carine