woensdag 7 november 2012

PFFFF...................

Ik heb weer veel teveel in mijn hoofd!!!!
Ik wil dan ook altijd aan alles tegelijkertijd beginnen.
Ik zal maar eens proberen om alles eerst op 
een rijtje te zetten om het er dan mooi uit te krijgen.
Daarbij heb ik ook nog eens rugpijn.
Ik ga eerst maar eens boodschappen doen, daarna
proberen een beetje te poetsen en hopelijk staat
daarna alles een beetje geordend in mijn hoofd en
kunnen mijn handen aan de slag!!! Misschien kan ik
dan toch nog een creatieve middag hebben :-)
Ik hou jullie op de hoogte!!!!

                            Groetjes,
                                Martine

3 reacties:

Lida zei

Hier idem dito! Rugpijn incluis, maar gewoon beginnen zien waar het schip strand!
Fijne dag
Lida

quiltingmieke zei

piep, wat hebben die ruggen, hier ook al warm kussen gelegd deze middag....mar toch wel een flink deel gequilt...eindelijk na die stomme schouder....

knufje en beterschap met rug en hoofd , dat laatste komt vast goed

mieke

KijkDaarIs zei

misschien helpt het om een lijstje te maken....???
soms maak ik er een met wat ik allemaal wil maken en waar ik mee bezig ben ( een LIJST dus..;0)..) en één met wat ik allemaal moet doen...alles schrijf ik op en dan lekker doorstrepen als ik iets heb gedaan...dat geeft zo'n heerlijk gevoel!!
Hopelijk gaat het met je rug snel beter.....