maandag 5 november 2012

De herfstvakantie is voorbij.....

De vakantie is voorbij, Thibault en Alexis zijn terug
naar school. Maxime moest normaal vandaag terug
aan zijn stage beginnen, maar is ziek en mag heel
de week niet gaan werken, dat wordt stage inhalen
in de Kerstvakantie.
Ik was de laatste dagen in de war met die feestdag
op donderdag, het leek mij precies een weekend dat
wel 4 dagen duurde en telkens dacht ik dat het zondag
was. Gisteren was het dan eindelijk echt zondag. Ik 
heb er een luie zondag van gemaakt. DH en Thibault
waren al vroeg vertrokken naar de voetbal. Rond 14 u
kwamen ze eventjes de sporttas binnen zetten en 
vertrokken ze weer om voetbal te gaan kijken.
Maxime en Alexis zaten op hun kamer. Je zou denken
complete rust..............dat was buiten Arthur gerekend.
Ik heb op mijn dressoir een varen staan en die mocht 
eraan geloven. Meneertje heeft hem gewoon op de
grond gekiepert. Kwestie van te laten weten dat hij er
ook nog was. Als dat één van de andere katten zou doen,
dan zou ik ze buiten zetten, maar met een binnenkat 
kan dit niet hè. En de dag was nog zo goed begonnen, 
's morgens kon Alexis een zeldzame foto maken.


Als je ze zo ziet zou je denken dat ze goed met elkaar kunnen
opschieten, maar niets is minder waar. Cannelle, uiterst links,
kan Arthur nog altijd niet uitstaan en Casimir, in het midden, is
het ook beu dat Arthur altijd achter hem loopt en altijd wil
spelen (= vechten). Als ze binnen komen willen deze 2 rust!!!!
De rest van de dag heb ik doorgebracht op de bank onder een
dekentje voor de tv, lekker knus en buiten maar waaien. Alles
bekijken wat ik nog had opgenomen, filmpje gehuurd en een 
borduurwerkje in de hand.


En 's avonds lag de grote ondeugd in mijn arm te slapen.


Zeg nu zelf, daar kan je toch niet kwaad op zijn hè!!!

                                         Groetjes,
                                              Martine  

6 reacties:

quiltingmieke zei

piep

ja het zijn kerels die snorrebeesten, en ze kunnen er een boeltje van maken, maar dat eigenwijze he, dat spreekt me toch zo aan...

knuf mieke

Judith zei

Daarwas het gisteren ook echt een dag voor. Mijn man had het Rijksmuseum bedacht, en waren wij dus in Amsterdam. Het was fantastisch mooi. Fijne week.

Anoniem zei

Ja, lekker zo op de bank en even de tijd aan jezelf. Martine, ik heb toch ergens gelezen dat jij pasgeleden weer een give away gewonnen hebt....???of vergis ik me?? Groetjes Wilma

Lida zei

Logisch dat hij wil spelen, die zit de hele dag binnen en die andere twee kunnen de hele dag buiten de boel op stelten zetten! Maar ja wel jammer van je varen! Leuk borduurtje, groetjes
Lida

Ann verstreken zei

Jaja, ik weet er alles van, hier zit ook zo een spinnenwiel dat alles aanvalt! Ze is nu zelfs de baas over onze 2 honden!
Wat gezellig dat je zo genoten hebt op zondag, zaaaaalig is dat eens voor een keertje!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

how nice the cats help you stitch Martine,lol.xx