woensdag 26 februari 2020

Handen en tijd te kort....

Ik weet het is weer een tijdje geleden dat ik iets schreef...
Maar soms is het net of mijn dagen te kort zijn.
Hebben jullie dit ook???
Of ligt het aan het feit dat ik zoveel verschillende dingen
wil doen???
Ik lees namelijk heel graag, maar de laatste jaren
komt het er precies niet van...
Vorige zomer ben ik dan weer beginnen lezen
en toen las ik wel 8 à 10 boeken...
Maar dan valt het weer stil...
Dan is er patchwork, applicatiewerk, haakwerk
en ga zo maar verder....

Vorige week heb ik mijn Stonefield boven gehaald...
11 blokken voorbereid en alweer allemaal klaar!!!












Nu heb ik de smaak weer te pakken!!!
Morgen maar weer wat blokjes voorbereiden!!!

En dan heb je weer de Zes bij zesjes,...en dan?
Eventjes getwijfeld en dan toch begonnen,
te verleidelijk!!!
De mijne zijn wel 7,2 bij 7,2...maar dat los ik wel op.








Ik ben weer helemaal bij en kijk weeral uit naar
het volgende blokje!!!

Ik ben ook nog steeds in de weer met de mallen
van Kristel Salgarollo in samenwerking met Foltvilag...
Deze wordt nog groter...


En deze moet ik dubbelen en knopen...


Verslavend!!!!

Ik wilde al lang weer eens borduren...
Dus ging ik naar een workshop bij een
Franstalige dame, die ik ken...
Zij gaf met wat raad en nu kan ik weer verder...


Dit is ondertussen al verknipt en komt op 
mijn jasje...
Het resultaat zien jullie binnenkort..

Bloemschikken doe ik ook nog steeds...
Dit is het resultaat van vorige week...


Vorige week kocht ik ook nog amaryllissen,
dat vind ik zulke mooie bloemen!!!
Ondertussen staan ze bijna allemaal open...


Prachtig hè!!!

Zo...nu zijn jullie weer een beetje bij...

Lieve grtjs,
Martine 

7 reacties:

Michelle Ridgway zei

Lovely to read your post. Your Stonefields blocks look wonderful.....I love all your projects and your embroidery is gorgeous....beautiful flowers xx

Coby Breitner zei

Och Martine zo fijn weer een blogje, ik dacht al waar ben je? Maar heel herkenbaar hoor, met lezen heb ik dat precies zo. Je doet je naam wel eer aan, bizzy bizzy Martine. Wat een mooie dingen heb je gemaakt en nu ga ik enorm twijfelen over de zes bij zesjes...... groetjes Coby

katrien zei

Prachtige blokjes zowel de gepatchte als de geborduurde.Je bent dan ook een bezige bij zoals ze hier zeggen.Succes verder.

Liliane P zei

Schitterend allemaal, Martine ! Ik vind het ook zo fijn om van de hak op de tak te springen 😉. En als er dan af en toe eens iets helemaal klaar is, geeft dat weer een extra boost. Veel plezier !

Lida zei

Hier precies zo! Vorig jaar 13 boeken achter elkaar uit gelezen, alle Potter boeken en De zussen en dan weer maanden niets, maar wel veel borduursteekjes maar ook weinig genaaid en daar moet ik dus nu mee aan de slag! Geniet van alles! Groetjes
Lida

Carine Remmery zei

Leuk Martine, je bent een bezige bij! groetjes Carine

Annie Kingma zei

Wat leuk allemaal, het borduren en de blokken voor het quilt.
Zo herkenbaar zoveel te willen doen, en tijd te kort.
Een boek lezen ja ook zo fijn.
Spijtig dat we naar bed moeten, ik lees heel graag in de avond uren, ( soms d kleine uurtje (
Groetnis Annie