donderdag 26 december 2019

Prettige Kerstdagen....



Het is weer een tijdje geleden dat ik iets schreef...
Telkens neem ik me voor om wat meer te schrijven en
toch komt het er niet altijd van.
Dan kom ik weer dames tegen, die zeggen 
“Je schrijft zo weinig en we missen je”
En dan denk ik, ok...ik ga weer eens iets schrijven, maar
dan heb ik weer andere dingen aan mijn hoofd en 
komt het er weer niet van :-(

Vorige week maakte ik mijn kerstdecoraties...













Ik denk telkens dat ik dat wel eens snel ga doen, maar
het duurt toch wel een paar dagen voor alles 
in orde is.

Een tijdje geleden maakte ik deze mooie tas tijdens het quiltcafé 
Volgens een patroon van Kristel Salgarollo 



Met bijpassend speldenkussen 

Ook kwam Betty Prins een show and tell geven, tijdens
een quiltcafé.







Wat een prachtige quilts maakt Betty hé!

Vorige week was het laatste quiltcafé van het jaar en
er was een workshop van Janine, van House of Quilts
En Kristel had ook nog leuke spulletjes om te maken...






Weer inspiratie genoeg voor iedereen!!!

Begin deze maand ging ik bij Janine een workshop volgen,
maar dat resultaat zien jullie een andere keer.

Tijdens het quiltcafé hebben we Yvette van Rêve de quilts
een verrassing bezorgd...
Zij verjaarde een paar dagen later en iedereen 
had iets bij voor haar...
Kaartjes, een klein cadeautje al dan niet zelfgemaakt 
Ze wist niet wat haar overkwam!!!
Maar voor dit alles gebeurde, had Yvette een verrassing 
voor alle aanwezigen...


Iedereen kreeg een doosje met lekkere zelfgebakken koekjes.

Kortom iedereen had een gezellige dag, om het jaar af te sluiten.
Ook werd er al besproken wat we eventueel op een volgend
Quiltcafé gaan doen....
Willen jullie weten wat de quiltcafé’s in petto hebben voor 2020?
Hou dan de Facebook pagina van Kristel Salgarollo in ‘t oog.

Ondertussen is hier de Kerstdrukte voorbij en kon ik 
vandaag een beetje naaien....
Dit is het resultaat...


Een schattig mini-quiltje...
Gratis patroon van Temecula quilt Company.
Je kan het op hun blog vinden.

Zo nu zijn jullie weer een beetje bijgepraat....
Ik wens jullie nog fijne feestdagen!!!


Lieve groetjes,
Martine 






3 reacties:

Peggy zei

Het was effe stil op de blog, maar zeker ni stil gezeten! Ik zag weer hele mooie dingen voorbijkomen ��
Prettige feestdagen.������

Coby Breitner zei

Wat een gezellig blog Martine. Ik moet toch eens naar de winkel van Kristel toe, ziet er altijd zo leuk en gezellig uit.
Heb haar wel eens ontmoet al zo'n 12 jaar geleden ofzo tijdens quiltweekend van Dorry.
Een gezellige jaarwisseling en een mooi quilt-jaar.
Groetjes Coby

Annelies zei

Gezellig weer even bij je te lezen ! Alvast een goede jaarwisseling toegewenst !