woensdag 6 december 2017

Mijn nieuwe aanwinst....

Ik droomde er al lang van....
maar vond ze nogal prijzig....
En toen kwam ik haar tegen op het
wereldwijde net....
Ik werd verliefd....en ze was
niet zo prijzig zoals haar soortgenoten!!!
En vermits ik nog altijd geen verjaardagscadeau
had gekregen....
Zondag kreeg ik bericht dat mijn bod was aanvaard 
en vanmorgen kon ik haar gaan afhalen!!!!
Ze is 65 jaar jong en ziet er prachtig uit!!!



Mooi hè!!! 
En ze werkt prima!!!!
Nu moet ik haar nog een naam geven...
Nu ga ik snel met haar aan de slag!!!

Fijne dag!!!
De mijne kan alvast niet meer stuk!!!
Martine


8 reacties:

BezigeBijMirjam zei

Een hele mooie aanwinst Martine. Veel plezier er mee.

Supergoof zei

Ze is prachtig!
Heel veel plezier!
:o)

Ineke zei

Wat een mooie, gefeliciteerd!

Anoniem zei

Join the club heerlijk om dit te krijgen voor je verjaardag,veel plezier ermee.

Gr Odette.

Chookyblue...... zei

Oh she is beautiful........ Have fun........ I have a 221 and two 222's.......

betty prins zei

Wat een aanwinst zo'n machientje..veel plezier met haar..

Lida zei

Gaaf! Dat is een geweldig cadeau! Groetjes
Lida

Unknown zei

Hallo Martine!
Wat een mooi verjaardagsgeschenk... veel plezier ermee!
't Is een beauty!!!
Groetjes, Martine