donderdag 15 juni 2017

Een Dolle dinsdag op verplaatsing!!!


Enkele weken geleden werd Hilde, één van onze
Dolle Dinsdag Dames, 50.
Zij nodigde ons uit bij haar thuis om dit te vieren.
Dus gingen we op verplaatsing ;-)
We hebben heel lekker gegeten en het was 
heel gezellig onder de notenboom, die eigenlijk geen
notenoom is :-) :-)
Hilde heeft ons echt in de watten gelegd.






Het was heel lekker!!!
Het dessert werd gemaakt door haar man Jan.



Een frisse rabarbertaart met meringue en 
een appelcrumbletaart.
Heel lekker!!!



Ondertussen haalde Anita haar bloemetjes boven,
zodat Kristel ze kon sorteren om ze 
daarna op de ondergrond
te leggen.




En Vera en ik hebben alles vastgespeld.
Toen moest alles vanaf een afstand
bekeken worden...


Anita moet er nog enkel bijmaken en
dan is het helemaal
in orde :-)

Ik heb mijn bloemetjes ook maar gelijk
laten sorteren.
Lekker gemakkelijk, dan kon ik ze 's avonds
ook allemaal leggen ;-)


Kristels quilt kwam ook nog even uit haar tas....



Het was een leuke, gezellige namiddag!!!
Bedankt Hilde, voor de verwennerij!!!

's Avonds heb ik mijn bloemetjes dan vastgespeld
en ben ik ze beginnen vastdriegen.
Gisterenochtend ben ik er nog eventjes
mee doorgegaan.
En dit is het resultaat!!!!!
In het echt zijn de kleuren wel veel mooier ;-)


En nu kan het appliceren beginnen!!!
Ik heb er al 6 van de 210 geappliceerd.
Ik ga proberen van er elke dag toch minstens een
uurtje aan te werken....
Ik ben benieuwd hoelang ik er over ga doen ;-)

Maar eerst vandaag iets anders.....
Ik begin vandaag aan de volgende blokken
van de seizoensquilt...

Eerst nog een bezoekje aan een lieve vriendin....
Daarna genieten van het zonnige weer,
met stofjes, spelden, naald en draad
op mijn terras ;-)

Geniet van het mooie weer,
Martine 













3 reacties:

wilma oud zei

Wat ziet het er allemaal goed en gezellig uit. Ja, met dit weer onder de "notenboom" zitten, is niet slecht. Prachtig al die bloemen die gemaakt zijn. Leuk weer foto's van jullie te zien. Groetjes Wilma

Unknown zei

Dat wordt een hele mooie quilt met al die bloemetjes! Ze komen goed tot hun recht op de stof die je gekozen hebt! Nog veel plezier met de verdere afwerking... langzaam maar zeker zul je kunnen aftellen:)Groetjes, Martine

KijkDaarIs zei

Prachtig Prachtig Prachtig !!!!!
En wat gezellig allemaal ...
Fijn weekend