woensdag 29 maart 2017

Up-date.....


Alles gaat goed met Thibault.
De operatie gisteren heeft wel iets langer geduurd,
maar alles is goed verlopen.
Hij heeft ook goed geslapen vannacht.
Ondertussen is hij ook van alle vervelende draden
en darmpjes verlost.
Hij slaapt wel nog veel, maar dat is normaal hè.
Iedereen bedankt voor de vele beterschapswensen!!!
Fijn om te weten dat jullie zo meeleven.

Ondertussen hou ik me hier in stilte bezig ;-)


En nu ga ik ook een beetje profiteren en rusten.
Thibault wil de gordijnen dicht als hij rust, dus
kan ik ook niet veel doen :-)

Grtjs,
Martine enThibault


6 reacties:

Judith zei

Wat fijn dat t zo voorspoedig verloopt allemaal! Nu lekker bijkomen van alle spanningen!

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk dat de operatie goed is gegaan en Thibault al weer thuis is. Hij ziet er goed uit op de foto. Ik wilde een kaartje sturen via het ziekenhuis, maar ze vroegen om de woonplaats. Die had je niet vermeld. Dus daarom nu op deze manier. Van harte beterschap Thibault. Ik hoop dat je veel baat hebt van deze ingreep.

Ineke zei

Oh wat een goed nieuws, heerlijk dat alles goed is gegaan. Hij ziet er vrolijk uit.
Deze week doe ik nog een enveloppe voor je op de post, weet je nog?
Groeten, Ineke

Anoniem zei

Zo goed te horen dat het goed is gegaan. Vandaag gaat je pakje op de post. Groetjes Wilma

Lida zei

Fijn dat het zo goed gaat en doe allebei maar kalm aan, jullie hebben genoeg spannende dagen gehad.

wilma oud zei

Ik wist niet dat hij weer geopereerd zou worden, maar ben blij dat de operatie goed gelukt is. Hele goede beterschap en toch een beetje een fijne Pasen voor jullie gewenst. Groetjes Wilma