zaterdag 19 december 2015

Heen en weer....

Al heel de week ga ik heen en weer naar het ziekenhuis.
DH is sinds maandag opgenomen omdat men zijn milt 
moest verwijderen.
De operatie is goed gegaan en na enkele pijnlijke dagen
gaat het goed met hem en waarschijnlijk mag hij
maandag naar huis.
Thuis krijg ik niets gedaan, elke keer snel eten maken, eten
en terug naar het ziekenhuis.
Dus.....vanmorgen vlug zijn krant gebracht en nu ga ik
hier thuis aan de slag gaan want binnen een paar 
dagen is het Kerst en ik wil dat dan alles
in orde is. Samen met mijn zonen ga ik aan de slag.
We beginnen helemaal boven en zullen dan de volgende
dagen elke keer een andere kamer doen, tot
alles in orde is. 
Moest al lang gebeuren en het is misschien niet
de moment, maar.....we vliegen er in.
DH heeft gezegd dat ik vanmiddag niet moet komen,
dus.....voor ik begin wou ik jullie nog eventjes wat laten zien.

Er ontbrak nog iets aan mijn sneeuwmannetjes van vorig keer,
gemaakt aan de hand van een patroon van Ellie's quiltplace.
Ik was de knoopjes vergeten!!!!
Ik heb ze er dan maar op gelijmd ;-)




Toch mooier met die finishing tough hè!!!
Ondertussen heb ik nog een sneeuwman bijgemaakt
en al cadeau gedaan!!!


En.......geloof het of niet......weer vergat ik het knoopje
en pomponnetje!!!!
Dus weer gelijmd ;-)

Vorige week hadden we ook de laatste les van dit jaar
bij Atelier Salgarollo.
En.....eindelijk heb ik nog eens een foto om toe te voegen
aan de reeks van Kristels hoofddeksels!!!!


Nieuwe sjaal die ze ontworpen heeft, maar je kan er ook
mee naar de Sahara :-)

Nu ga ik vlug aan de slag, anders gebeurd er hier niets!!!

Fijne dag,
Martine 




5 reacties:

Judith zei

Phoe dat klinkt heel erg druk! Doe maar rustig aan, dadelijk ben je ziek met de kerst! Fijn weekend, fijn dat alles met je man weer beter gaat. En je kerstmannen? Te lEUK!

10 zei

Van harte beterschap aan je DH! Jullie hebben het nu hopelijk voor een tijdje gehad met ziekenhuizen... 't was wel de moeite in 2015! Fijn dat je zonen je helpen om alles in kerstsfeer te brengen!
Je kerstmannen zijn nu nog mooier geworden... ik moet eerlijk bekennen dat het me niet was opgevallen dat er iets aan ontbrak... ik vond ze de vorige keer ook al heel mooi:)
Veel succes met alles wat jullie van plan zijn maar las zo nu en dan ook een leuke pauze in... dat kan deugd doen!
Groetjes,Martine

Ineke zei

Allereerst van harte beterschap voor je DH, hopelijk hersteld hij verder helemaal en kunnen jullie lekker samen zijn met kerst.
Wat fijn dat je kinderen gaan helpen met alles in orde brengen in jullie huis, heerlijk hoor.
Fijne feestdagen en veel geluk en gezondheid voor 2016. Oh ja, leuk zijn ze, je sneeuwpoppetjes met geplakte knoopjes ;-)
Liefs, Ineke

quiltingmieke zei

Piep moeilijke drulke dagen meid.. Maar super dat DH maandag naar huis mag
Nu met de turbo boys door het huis en dan
Rustig genieten
Knuf knuf

Anoniem zei

Fijn te lezen dat het wat beter gaat met DH. Ik hoop dat het verder ook goed verbetert. Jouw zonen en jij zullen inmiddels wel klaar zijn met het huis op orde maken en ik wens jullie hele fijne kerstdagen en veel gezondheid, liefde en geluk voor 2016. Lieve groet van Wilma