vrijdag 2 oktober 2015

Vandaag......


Vandaag vroeg opgestaan, alhoewel Thibault geen school
heeft en ik gerust iets langer in mijn bed kon
blijven liggen.
Maar.... om 10u30 word ik in het ziekenhuis verwacht.
Rond 12u worden mijn beide knieën onder handen genomen.
Tja, aan beide knieën gescheurde meniscus.
Pijnlijk en ik loop er al enkele maanden mee.
Dus.....hopelijk niet teveel pijn en last nadien en
vlug terug op de been!!!
Daarom vroeg uit de veren om nog een laatste was en strijk
te doen, dan zijn we door van af.

Gisteren ben ik nog naar Edingen geweest.
Ik heb er nog wat foto's van de tentoonstelling genomen,
maar die zet ik er pas later op, anders
is het niet leuk voor de dames die nog naar 
Edingen gaan.
Ik heb nog enkele blauwe stofjes gekocht vor mijn Stonefield.


Nog tule om te borduren en een ontdekkingspakketje.



Fijne dag,
Martine 



1 reacties:

10 zei

Hallo Martine,

ik hoop dat de operatie aan je knietjes goed gelukt is. Ook nog allebei tegelijk... Een heel spoedig herstel!!! Groetjes, Martine