maandag 27 januari 2014

Stilletjes aan.....

Sinds vorige week woensdag is mijn onderrug geblokkeerd.
Gewoon mee op gestaan. Het begint nu stilletjes aan te 
beteren, maar soms voel ik me echt 80.
Gisteren heb ik stofjes klaar gesneden om een nieuwe
quilt te maken met de machine.
Ik heb prachtige stofjes uitgezocht, kijk maar!!!


Mooi hè!!!!
Mijn andere quilt die ik op de les machinaal patchwork aan't maken
ben staat in elkaar. Er moet nog wel een boord rond in de donkere
stof en ik ga er dan nog eens een extra boord rond zetten, want ik
wil hem nog wat breder.


In 't echt zijn de kleuren veel mooier. Ik krijg ze nooit goed
op de foto.
Toen ik jaren geleden mijn naaimachine kreeg ik les om met 
mijn machine te kunnen werken. Ik heb de quilt terug gevonden
waar ik toen aan bezig was.




Niet helemaal mijn ding, maar ik ga er een mooie boord
rondzetten en dan kan hij gebruikt worden.
Nu ga ik mijn naaimachine klaarzetten en mijn lapjes aan 
elkaar stikken.

                                           Fijne dag,
                                            Martine

5 reacties:

quiltingmieke zei

piep hye meid, veel beterschap met je rug, heb hele goeie ostepaat als je wil...laat maar weten....veel succes met je niuewe project knuf mieke

yvonne zei

Martine even warmte pleisters halen .
Dat wat ik ook doe helpt echt .

Ik zit nu als een duf konijn griep te krijgen.
Waterige ogen ga zo maar terug naar bed .
jij bent nog ijverig en de kleuren zijn prachtig!!!!

Merian zei

Beterschap, rustig aan he!!

Lida zei

Sterkte met je rug, als lotgenoot voel ik met je mee! Veel plezier met die gave lapjes, groetjes
Lida

Anoniem zei

Heel mooei lapjes...ik heb het al gezegd: jij kan echt kleuren combineren!!! Maar: op tijd rusten he Martine! xlinda