maandag 16 juli 2012

Een berichtje uit Frankrijk

Gisteren hadden we dan eindelijk beter weer.
Mijn echtgenoot Dirk ging fietsen met Lea en Herman,
2 Vlamingen die ik al jaren ken. 








Ze fietsten naar La Turballe, een vissershaven. Ik ben ze
met de auto nagereden. Enkele minuten na mij arriveerden 
ze ook. We hebben dan iets gedronken op een terrasje, daarna
sprongen zij terug op de fiets en ik heb nog eventjes
rondgewandeld en foto's genomen. Ik ben op de 
terugweg door les marais salantes (zoutvlakten) gereden.
Af en toe ben ik gestopt om foto's te maken. Ik vind dat
toch altijd speciaal om te zien hoe het zout wordt gewonnen.
In de keuken gebruik ik dan ook altijd gros sel de Guérande.













En daarna was het tijd voor een gezellige aperitief!!!



                              Zonnige groetjes,
                                       Martine

3 reacties:

Lida zei

Wat prachtig is het daar! Genieten, groetjes
Lida

Ann verstreken zei

Hé Martinneke!
Je hebt het daar precies wel erg naar je zin. Niet daar blijven hé! Terug komen aub?
Maar allé, omdat gij het bent moogt ge nu nog wat verder genieten!
Dat was een mooi vuurtorentje dat je daar op de foto hebt gezet, hihihi!
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piep super dat je ons laat meegenieten,

wat een mooie plaatjes.
Geniet ze

knuf mieke