zondag 6 februari 2011

Lente stitchery

Kristel,Sara en de dames die naar Tokyo waren zijn alweer een weekje terug.
Ze hebben een fijne, vermoeiende reis gehad.
Gisteren was het les. We hebben goed gelachen, met name over een afspraak
van Sara over een poes, die ik niet zal herhalen. Verder hebben we het ook over
lekker eten gehad. En natuurlijk over de overtollige kilo's. Ik zei dat ik een
bananen-kokos cake wou maken. En iedereen moest al lachen, daar zal ik
natuurlijk niet van vermageren. Maar, het moest allemaal maar niet zo lekker
zijn.
Ik heb ook beloofd om elke dag of om de twee dagen te berichten op
mijn blog. Dus Ingrid, ik zal mijn best doen :-)
Ik heb nog enkele stofjes meegenomen om een lente stitchery te maken.
Ik vond namelijk een mooie stitchery op de volgende site : http://www.french-knots.com/
klik op free embroidery transfers en daarna op bunny's and rabbits.


De schapenfamilie vond ik bij Action. Ik heb ze maar meteen geadopteerd.
Lief hè!!! Ik heb genoeg van de winter, de lente mag komen!!!
Ik denk dat vele mensen behoefte hebben aan meer licht en zonneschijn, ik toch zeker.
Nu ga ik vlug beginnen aan mijn stitchery. Ik heb gisterenavond de boordjes er
al rond gezet. Dus nu de kleurtjes van mijn draden kiezen en ik kan beginnen.
Missschien kan ik jullie morgen het resultaat al laten zien.

                 Groetjes,
                                Martine

0 reacties: