maandag 24 januari 2011

Lopende projecten en in de winkel werken

Sara en Kristel zijn vrijdag met een twintigtal mensen vertrokken naar Tokyo.
Spijtig genoeg kon ik niet mee. Maar ik maak me nuttig, vorige week donderdag en vrijdag heb
ik de winkel open gehouden. Deze week dinsdag, donderdag en vrijdag ga ik weer de winkel
doen. Een leuke ervaring, want wat is er nu leuker voor een verkoopster, dan iets verkopen
wat met haar hobby te maken heeft.
Vorige keer vertelde ik al van mijn zijdelint borduren. Nu kan ik het resultaat laten zien.




Ook mijn gehaakte handtas is bijna klaar.



En dan nog het stofje dat we vorig jaar kregen met de open-deur-dagen.
Hiermee moeten we iets maken.. En Ann, je hebt me al een paar keer
gevraagd of ik al een idee had, het is zover, ik heb een idee!!!!!!!!!!
Nu jij nog!!!! Ik geef nog niets prijs.

Wordt vervolgd................

Groetjes,

Martine

3 reacties:

The Stitching Room zei

Ik zwijg in alle talen ;-)

Marjon Savelsberg zei

Wat heb je toch weer mooie dingen gemaakt, Martine!

Dat intrigerende en werkelijk prachtige stofje laat mij meteen aan stack and whack denken. 't Lijkt me prachtig om er caleidoscopen mee te maken. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

Pauline zei

Hi Martine..love the ribbon embroidery..how lovely. Thank you for following my blog..and now I see how great yours is..I will be following also..I see you had a swap partner from Tasmania...where in Tasmania is Roxanne?
love your blog.
cheers